خودکارشدن دانش‌آموز دستاورد این دوره‌ی زمانی است

اگر به عملکرد فرزند خود در این روزها نگاهی بیندازید، مهم‌ترین موضوع این است که او توانسته است خود را با وضعیت جدید تطبیق دهد.

خودکارشدن دانش‌آموز دستاورد این دوره‌ی زمانی است

اگر به عملکرد فرزند خود در این روزها نگاهی بیندازید، مهم‌ترین موضوع این است که او توانسته است خود را با وضعیت جدید تطبیق دهد و از طریق ابزارهایی که شاید همیشه فکر می‌کردید، وقت او را تلف می‌کند، آموزش می‌بیند. این اتفاق شاید «ره صدساله را یک‌شبه طی‌کردن» باشد. سازگاری با وضعیت جدید و ایجاد بستر مناسب برای ارتباط دانش‌آموز و معلم و توان استفاده از این امکانات، از شاخص‌های مهم این دوره بود. فرزندان ما در حال آموزش هستند. کتاب‌ها به اتمام می‌رسد. امتحانات برگزار خواهد شد. از این فرصت باید استفاده کرد. استفاده از برنامه و پایبندی به آن، شرکت در کلاس‌ها و مدیریت آن، شرکت در آزمون‌های آنلاین روز جمعه و پیگیری کارنامه، یادگیری و مرور و تمرین و حل تکالیف و خودکارشدن دانش‌آموز، دستاوردهای این دوره است. باید از آن‌ها به‌خوبی استفاده کرد و هنر «توان آموزش به خود» را تقویت کرد.

در آزمون‌های ۹ و ۲۳ اسفند و ۷ و ۱۵ فروردین، بیش از ۷۰درصد دانش‌آموزان در آزمون‌ها شرکت کردند و این نشان از نگاه درست دانش‌‌آموز و اولیای آن‌ها داشت.

منبع :

Menu