رتبه‌های یک‌رقمی سال 98: کدام کارنامه؟ (7)

اگرچه برای موفقیت، برنامه نقش مهمی دارد، نباید از اهمیت بازخورد غافل شد.

رتبه‌های یک‌رقمی سال 98: کدام کارنامه؟ (7)

اگرچه برای موفقیت، برنامه نقش مهمی دارد، نباید از اهمیت بازخورد غافل شد. با شرکت در آزمون‌های برنامه‌ای کانون، بازخوردهای متنوعی را از طریق جعبه‌ابزار کارنامه دریافت می‌کنید. تحقیقی جالب نشان می‌دهد که هرچه توجه دانش‌آموزان به جعبه‌ابزار کارنامه بیشتر شود، پیشرفت تحصیلی بیشتری خواهند داشت.

لیلا پابخش، رتبه‌ی 8 انسانی از تهران

از کارنامه‌ی اشتباهات در زمان مطالعه‌ی هر درس در طول هفته استفاده می‌کردم. مثلاً اگر برای درس ریاضی، دو ساعت زمان داشتم، نیم‌ساعت آن را به حل سؤالات کارنامه‌ی اشتباهات اختصاص می‌دادم. پاسخ‌های غلط را پیدا می‌کردم و دوباره به سؤالات آن‌ها جواب می‌دادم و روش صحیح را می‌نوشتم. برای همه‌ی سؤالات وقت اختصاص می‌دادم؛ ولی برای پاسخ‌های غلط زمان بیشتری می‌گذاشتم. برای سؤالاتی که غلط جواب داده بودم، روی برگه‌ای، هم روش خودم را می‌نوشتم و هم راه‌حل درست آن را. از این برگه‌ها در آزمون‌های ایستگاه جبرانی و موقع مرور خیلی استفاده می‌کردم. (لیلا 2 سال کانونی بود و در 30 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)


شهریار رجائی، رتبه‌ی 3 زبان کشور از تهران

از کارنامه‌ی اشتباهات، بیشتر برای درس زیست‌شناسی در دوران عید و در آزمون‌های جامع، استفاده می‌کردم. در این کارنامه، سؤالاتی را که غلط جواب داده بودم، دوباره حل می‌کردم تا یاد بگیرم. (شهریار 1 سال کانونی بود و در 12 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)


Menu