امیرمحمد سهرابیمفرد، رتبهی 4 تجربی از قم
در بخش اول تحلیل آزمون، سؤالات بدون پاسخ و پاسخهای نادرست آزمون را بررسی میکردم. در جلسهی آزمون همیشه سؤالات شکدار و زمانبر آزمون را مشخص میکردم و در مرحلهی تحلیل آزمون، زمان زیادی را صرف تحلیل این سؤالات میکردم. تحلیل آزمون باعث میشد علت دیر پاسخدادن به سؤالات یا شککردن به پاسخ آنها برایم واضحتر شود. این کار به کیفیت مطالعه و یادگیریام کمک میکرد. (امیرمحمد از یازدهم به کانون آمد و در 51 آزمون برنامهای شرکت کرد.)
یونس پیربداقی، رتبهی 7 ریاضی از اراک
دریافت کارنامهی اشتباهات از سایت کانون، یکی از مراحل مهم در تحلیل آزمون بود. با دریافت این کارنامه و پاسخ تشریحی از سایت، کار تحلیل آزمون را آغاز میکردم. بررسی دقیق پاسخهای نادرست و سؤالات بدون پاسخ برایم اهمیت دوچندان داشت؛ چراکه به نتایج تحلیل این سؤالات برای مشخ کردن اولویتهای مطالعاتی در آزمونهای جمعبندی نیاز داشتم. (یونس از یازدهم به کانون آمد و در 41 آزمون برنامهای شرکت کرد.)