در آزمون 23 اسفند 11 ریاضی چگونه می‌توان به سوال‌ها پاسخ داد؟

شما می‌توانید برای درس‌های اختصاصی(ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی) به سوالات موازی پاسخ دهید و برای درس‌های عمومی نیز به راحتی می‌توانید به بیش‌تر سوال‌های درس‌های فارسی، عربی و زبان انگلیسی پاسخ دهی

در آزمون 23 اسفند 11 ریاضی چگونه می‌توان به سوال‌ها پاسخ داد؟

سلام دوستان!

احتمالا با توجه به عقب ماندن از برنامه مدرسه، نگران آزمون 23 اسفند هستید.

اما خبر خوب اینکه : 

شما می‌توانید برای درس‌های اختصاصی(حسابان،هندسه، فیزیک و شیمی) به سوالات موازی پاسخ دهید.سوالات موازی این دروس نسبت به آزمون 9 اسفند هیچ پیشروی ندشتند و برای درس آمار و احتمال و درس‌های عمومی نیز به راحتی می توانید به بیش‌تر سوال‌های درس های فارسی،دینی، عربی و زبان انگلیسی پاسخ دهید. 

در جدول زیر تعداد سوالاتی که از مباحث جدید طرح شده اند، مشخص است:

همانطور که میبینید درس های حسابان،هندسه،فیزیک و شیمی مشابه بودجه بندی آزمون 9 اسفند می باشد . در دروس عمومی هم فارسی و زبان بیشترین پیشروی را داشتند که لازم است به نکات زیر توجه کنید :

برای پاسخ‌گویی به سوالات مفهوم، آرایه‌های ادبی و دانش‌های ادبی و زبانی درس فارسی شما محدود به صفحه‌های کتاب درسی نیستید و می توانید تمام سوالات از این مبحث‌ها را پاسخ دهید و حدود سه سوال از پیش‌روی جدید از لغت و املا می باشد.

درس زبان انگلیسی نیز شامل کلوزتست و ریدینگ است که شما می‌توانید پاسخ دهید و با دانش الان به حدود 80 درصد سوالات میتوان پاسخ داد و دو سوال از پیش‌روی جدید مربوط به واژگان جدید است.

درس عربی: سوال‌های ترجمه و تعریب و مفهوم به‌صورت ترکیبی است و می‌توانید به راحتی پاسخ دهید و 3 سوال از پیش‌روی جدید است

درس دین و زندگی تنها 4 صفحه پیشروی داشته است و میتوان به راحتی با مطالعه این 4 صفحه به همه سوالات این درس پاسخ داد .

در مورد درس آمار مبحث پیشامدهای مستقل و وابسته اضافه شده که با فیلم های آموزشی موجود در سایت و مطالعه کتاب درسی و حل چند تست آموزشی میتوان به این مبحث نیز مسلط شد 

امیدوارم آزمون مثمر ثمری باشد و نهایت استفاده را از این آزمون ببرید

موفق باشید

Menu