تعداد سوالات پیش‌روی جدید آزمون 23 اسفند دهم ریاضی

در مجموع دانش‌آموزانی که می‌خواهند به سوال‌های عادی در دروس اختصاصی پاسخ دهند

تعداد سوالات پیش‌روی جدید آزمون 23 اسفند دهم ریاضی

نام درس

تعداد سوالات مربوط به پیش‌روی عادی

تعداد سوالات مربوط به پیش‌روی موازی

فارسی

4

4

عربی

5

5

دین ‌و زندگی

5

5

زبان انگلیسی

2

2

ریاضی

7

0

هندسه

6

6

فیزیک

9

0

شیمی

6

0


در مجموع دانش‌آموزانی که می‌خواهند به سوال‌های عادی در دروس اختصاصی پاسخ دهند تقریبا 40 سوال از کل آزمون مربوط به پیش‌روی جدید است که 33 درصد سوالات را شامل می‌شود. و برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند به سوال‌های موازی در دروس اختصاصی مراجعه کنند در مجموع 22 سوال از کل آزمون مربوط به پیش‌روی جدید است که 16 سوال ان مربوط به درس‌های عمومی است و در مجموع 17 درصد سوالات مربوط به پیش‌روی جدید است پس اگر دانش‌آموزانی که از پیش‌روی عقب هستند با خیالی آسوده می‌توانند به سوال‌های موازی در دروس اختصاصی که مربوط به مباحث آزمون 25 بهمن و 9 اسفند است مراجعه کنند و به نتیجه مطلوب خود از آزمون برسند.

درس‌نامه‌های پیش‌روی جدید مربوط به آزمون 23 اسفند را می‌توانید در درس‌های عمومی از کتاب جامع فارسی، عربی، دین و زندگی و زبان استفاده کنید که ابتدای هر مبحث شامل سوالات تشریحی و سپس سوالات تستی آن مبحث برای تسلط بیشتر آمده است که یک منبع جامع برای درس‌های عمومی است. هم‌چنین به درس‌نامه و نمونه سوالاتی که در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام قرار می‌گیرد نیز توجه کنید.

در درس ریاضی پیشروی جدید سوال‌های عادی مربوط به مباحث دامنه و برد تابع، تابع خطی و مفهوم نموداری تابع است که به سادگی با مطالعه خود متن کتاب درسی و حل فعالیت‌ها و تمرین‌ها به یک تسلط خوبی خواهید رسید و هم چنین در کتاب آبی شماره پیمانه‌های 43، 44 و 45 مربوط به این مباحث است که با تمرین و حل کردن آن‌ها و خواندن پاسخ تشریحی کتاب نیز به تسلط بهتری خواهید رسید. دقت کنید که درس ریاضی شامل آزمون گواه است و فقط 10 سوال طراحی جدید در آزمون وجود دارد که فقط 4 سوال آن مربوط به پیشروی جدید است.

  در درس فیزیک پیشروی جدید مربوط به سوال‌های عادی مباحث گرما و دمای تعادل است که در کل فقط شامل فرمول اصلی است و به سادگی با مطالعه خود متن کتاب درسی و حل مثال‌ها و تمرین‌های مربوط به آن یک تسلط خوبی خواهید رسید و در کتاب آبی شماره پیمانه‌های 52 تا 57 در مجموع 6 پیمانه را به خود اختصاص داده است.

  در درس شیمی پیشروی جدید مربوط به مبحث رفتار گازها و تولید آمونیاک است و به سادگی با مطالعه خود متن کتاب درسی و حل خود را بیازماییدها و تمرین‌های مربوط به آن یک تسلط خوبی خواهید رسید و در کتاب آبی شماره پیمانه‌های 41 تا 47 در مجموع 7 پیمانه را به خود اختصاص داده است.

در درس‌های اختصاصی پیشنهاد ما این است که ابتدا از کتاب‌های سبز که مخصوص آموزش است استفاده کنید و سپس سوال‌های تشریحی کتاب پرتکرار و خود تمرین‌های کتاب درسی را یک به یک حل کنید تا به تسلط کافی برسید و بعد از آن به سراغ کتاب آبی بروید.

سوالات مربوط به دفترچه غیرحضوری را نیز حتما مطالعه کنید چرا که سوالات مربوط به پیش‌روی جدید در دفترچه غیرحضوری مشابهش حتما در آزمون اصلی وجود خواهد داشت.

Menu