اگر قرار بود شما برنامه‌ریزی‌کنید

تقریباً یک ماه و نیم دیگر عید از راه می‌رسد و تعطیلات نوروزی مدارس آغاز می‌شود.

اگر قرار بود شما برنامه‌ریزی‌کنید

تقریباً یک ماه و نیم دیگر عید از راه می‌رسد و تعطیلات نوروزی مدارس آغاز می‌شود. قرار است برنامه‌ای تنظیم کنید که بچه‌ها هم بتوانند تفریح کنند، و به دیدوبازدید بروند و هم کمی درس بخوانند. برنامه‌ریزی شما چگونه است؟ چند کتاب انتخاب می‌کنید و از هر کدام چند صفحه را در برنامه می‌گنجانید؟ روزانه درس بخوانند یا هر وقت دوست داشتند مطالعه کنند؟ و کلی نکته‌ی دیگر...

ما سعی کردیم این برنامه‌ریزی را با کمک کتاب نوروز انجام دهیم. این کتاب هر سه درس ریاضی، ‌علوم و فارسی را از ابتدای سال تا جایی که خوانده‌اید دوره می‌کند. سؤال‌های این کتاب هم چهارگزینه‌ای(تستی) و هم وصل کردنی، انتخاب کردنی و... یعنی متنوع و جذاب هستند.

برای تمام سؤال‌ها نیز پاسخ نوشته شده است تا اگر دانش‌آموزی پاسخ سؤالی را نمی‌دانست به پاسخ‌نامه مراجعه کند. در این کتاب برای هر روز 5 تا 10 سؤال در نظرگرفته شده است، یعنی حدود یک ربع روز صرف حل سوالات می‌شود. پس به نظر نمی‌رسد دانش‌آموزان را خسته کند یا زمان تفریح و دیدوبازدید آن‌ها را بگیرد.

اگر شما دوست داشتید بعد از تعطیلات نوروز با آمادگی کامل در کلاس درس حاضر شوید، این کتاب را مطالعه کنید: « کتاب خوب نوروز»

Menu