رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 از روش بازیابی خود می‌گویند

استفاده از آزمون‌های غیرحضوری در روزهای پیش از آزمون، مهم‌ترین ابزار بازیابی برای جمع‌بندی مطالب بود.

رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 از روش بازیابی خود می‌گویند

محمدرضا جعفری‌نژاد، رتبه‌ی 4 تجربی از تالش

استفاده از آزمون‌های غیرحضوری در روزهای پیش از آزمون، مهم‌ترین ابزار بازیابی برای جمع‌بندی مطالب بود. از آن‌جا که در روز‌های پایانی نیاز بیشتری به مرور فراموش‌شده‌ها احساس می‌کردم، این آزمون باعث می‌شد اولویت‌های مرور را سریع‌تر و دقیق‌تر پیدا کنم. به‌طورکلی، حل آزمون‌های جامع در چند روز منتهی به آزمون که به‌صورت زمان‌دار نیز بودند، روش اصلی بازیابی من را شکل می‌داد. (محمدرضا 4 سال کانونی بود و در 56 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)

حانیه عبدالهی، رتبه‌ی 6 انسانی از قم

مرورکردن مطالب قبل از آزمون باعث می‌شود تحلیل بسیار روان‌تری از میزان یادگیری داشته باشید و روش بازیابی باعث می‌شود این تحلیل نتایجی بسیار کاربردی در برنامه‌ی مطالعاتی داشته باشد. آزمون غیرحضوری در فاصله‌ی بین آزمون‌ها از منابع مهم بازیابی برای من بود. (حانیه 1 سال کانونی بود و در 28 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)


منبع :

Menu