جاذبه‌های گردشگری کاشان از نگاه رتبه1 انسانی

فرنوش فخار به شرح زیبایی‌های شهر کاشان پرداخته و از این شهر به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری یاد میکند

جاذبه‌های گردشگری کاشان از نگاه رتبه1 انسانی

فرنوش فخار از کاشان

رتبه۱ منطقه۲ - دانشجوی حقوق تهران

اینجا کاشان است.جایی بی تفاوت با بهشت.

هوای گرم و کویری اش بی تاثیر در خونگرمیِ مردمانش نبوده و تاریخِ با شکوهش به مثابه ی افتخاریبرای یک ملت بوده است.ابتدا باید از این سخن گفت که در درونِ دلِ این شهر چه می گذرد. 

باغ فین و بوی همچنان قابل حسِ امیرکبیر در آن ، خانه های قدیمیِ بروجردی ها ، طباطبایی ها و عباسی ها که هر کدام داستانی طویل درپسِ خود دارند ، کوچه پس کوچه های پر از رمز و راز این شهر و مملو از بافت های کهنه و عظمتِ تپههای سیلکش قابل وصف نیست. 

بیرون از این شهر نیز دنیای عجیب دیگری در جریان است .. کویرهایباشکوهش ، که آسمان درخشان تر و نزدیک تر از هر زمانی قابل دیدن است ، کویر هایی برای فکر ونفس کشیدن. قمصری که در اردیبهشت مهدِ گل ها و گلاب ها و نفس کشیدن هاست.کاشانی ها لهجه ای منحصر به فرد و جذاب دارند.لهجه که تا کاشانی نباشی نمی آموزی!غذاهایش فرق زیادی با کلان شهر ها ندارد. شاید بتوان گفت که خودِ واقعیِ این شهر در حال محو شدناست. و اما امان از باقلوا های این شهر!متفاوت و خاص!کاشان را باید دید ، باید دید و آن را نفس کشید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره 02186121706 تماس حاصل نمایید و یاعدد 6 را به  5000116463  ارسال نمایید.

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu