جاذبه‌های گردشگری اصفهان از دید رتبه328 ریاضی

محمدمتین میرباقری به شرح زیبایی‌های اصفهان می‌پردازد

جاذبه‌های گردشگری اصفهان از دید رتبه328 ریاضی

محمدمتین میرباقری از اصفهان

رتبه۳۲۸ منطقه۱ - دانشجوی مکانیک تهران

اصفهان تلالؤ زیبایی های جهان

 اصفهان همچون جواهری است که با وجود نوسانات تاریخی و گذر قرن ها هنوز درخشش و شکوه خود راحفظ کرده است؛ بی خود نیست که محبوب ترین شهر توریستی کشور شده است!این شهر آنچنان شاداب است که گویی امروز زندگی را شروع کرده و با وجود این آنچنان اصیل است کهگویی همیشه وجود داشته است.شهر اصفهان در قسمت مرکزی قلمرو ایران واقع در دشت هایی که به موازات زاینده رود هستند، قرار گرفتهاست.این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربه ‌فردشنام‌آور است. یکی از دلایلی که اصفهان را «نصف جهان» می‌نامند این است که این شهر بیش از ششهزار اثر تاریخی با قدمت صدها و بلکه هزاران سال را در خود جای داده است به طوری که تنها با یک سفر بهاصفهان نمی توانید از همه ی آنها بازدید کنید ...

اصفهان محدود به آثار تاریخی اش نمی شود! مهمتر از آنها فرهنگ زیبای مردمانش است ، مردمانیهنرمند، مهمان نواز، مهربان ، با اصالت و به شدت خون گرم!در آخرهم از غذا ها وسوغات های اصفهان از جمله بریان و خورش.

در آخرهم از غذا ها وسوغات های اصفهان از جمله بریان و خورش ماست و دیزی و گز و سوهان اشبگویم که نمی شود ازآنها گذشت...!اصفهان را نیمه خوانند از جهان / صد جهان من دیده ام در اصفهانسرزمینی نیک فر و با شکوه / مردمانش برتر از شیـر ژیانتا کنار زنده رودش پا نهی/ زنده خواهی کرد هم روح و روانتخت پولادش زمینی بس نکوست/ بابی از ابواب ، در خُلد جَناای دل ار خواهی روی اندر بهشت/ تو بیا یک دم نشین در اصفهان.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره 02186121706 تماس حاصل نمایید و یا عدد 6 را به  5000116463  ارسال نمایید .

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu