کتاب زرد اختصاصی، نقشه راهنمای کنکور

کتاب زرد اختصاصی نوعی راهنمای کنکور است. راهنمایی که راه درست را به ما نشان داده و ما را در جریانی قرار می‌دهد که به موفقیت منجر می‌شود.

کتاب زرد اختصاصی، نقشه راهنمای کنکور

قبل از آنکه گواهینامه رانندگی را به دست ما بدهند، علایم راهنمایی رانندگی را به ما آموزش می دهند. اگر این علایم را خوب یاد بگیریم، مسیر درست را بهتر پیدا می کنیم، گمراه نمی شویم و با رعایت آنها خطری ما را تهدید نمی کند. 

کتاب زرد اختصاصی نیز نوعی راهنمای کنکور است. راهنمایی که راه درست را به ما نشان داده و ما را در جریانی قرار می دهد که به موفقیت منجر می شود. بدیهی است بهترین نوع تست , تست های کنکور سراسری سال های گذشته است. کار کردن با این تست ها مانند علایم راهنمایی و رانندگی روش درست مطالعه هر درس را به ما می آموزد، تا زمانی که تست هر درس را کار نکنیم از کجا تشخیص دهیم که روش طراحی تست از این درس چگونه است؟! 

همچنین تست های کنکور، نقشه راه را جلوی ما می گذارد و برنامه ریزی ما را اولویت بندی کرده و نظم می دهد.

کتاب زرد اختصاصی در بین سایر منابع کانون، زیرمجموعه کتاب های جمع بندی محسوب می شود. این کتاب، تست های کنکوری شش سال اخیر را به شیوه سال محور در خود جای داده و مناسب دوران جمع بندی است، زمانی که تمامی کتاب های مربوط به کنکور سراسری را خوانده ایم و اکنون قصد داریم میزان تسلط خود را در سطحی گسترده تر یعنی در قالب کنکور های سراسری سال های گذشته ارزیابی کنیم.

پس آزمون می دهیم, اشکالات خود را در هر درس و بطور جزیی تر در هر مبحث پیدا می کنیم و با رفع آن اشکالات، خود را برای آزمون بعدی آماده می کنیم. در هر کنکور آزمایشی درصد گیری کرده و برای آزمون بعد هدف گذاری می کنیم. 

فراموش نکنید هدف نهایی از کار با کتاب زرد اختصاصی، آشنایی با ذهنیت طراحان سوال کنکور, کشف و دسته بندی نکات پرتکرار است.

Menu