نوروز با کتاب نوروز

تا تعطیلات نوروز تقریباً 2 هفته باقی مانده است. برنامه‌ریزی کردید؟ می‌دانید چطوری می‌توانید هم به درس‌هایتان برسید و هم به تفریح و بازی و دید و بازدیدها بپردازید.

نوروز با کتاب نوروز

کلاس اولی‌ها..... کلاس دومی‌ها

صدای پای نوروز می‌آید.

تا تعطیلات نوروز تقریباً 2 هفته باقی مانده است.

برنامه‌ریزی کردید؟ می‌دانید چطوری می‌توانید هم به درس‌هایتان برسید و هم به تفریح و بازی و دید و بازدیدها بپردازید.

خصوصاً کلاس اولی‌ها ، شما لازم است هر روز کمی به درس‌هایتان برسید تا آن‌ها را فراموش نکنید. تازه باید روان‌خوانی داشته باشید تا در درس فارسی که پایه و اساس درس‌های شماست مسلط باشید.

مطمئنم خیلی از شماها کتاب‌ نوروز را تهیه کردید ولی اگر تا به حال تهیه نکردید، زود دست به کار شوید و این کتاب را که مخصوص همین دوهفته تعطیلی نوروز است تهیه کنید.

ما در این کتاب طوری برنامه‌ریزی کردیم که با روزی یک ساعت مطالعه و حل تمرین‌های کتاب، سه درس اصلی ریاضی، علوم وفارسی را در مدت 10 روز دوره می‌کنید.یعنی هرچه از ابتدای سال خواندید را دوباره مرور می‌کنید. کتاب ما پاسخ‌نامه هم دارد ولی جدا از کتاب. اگر سؤالی را بلد نبودید یا شک داشتید هم می توانید با نگاه کردن به آدرسی که از کتاب درسی برای آن سؤال مشخص شده، به کتاب درسی مراجعه کنید و مطلب را به یاد بیاوریدو هم می‌توانید به پاسخ‌نامه مراجعه کنید.

کلی هم رنگ آمیزی و نقاشی و ... دارد که درس‌خواندن را برای شما لذت بخش می‌کند.

با حل 12 یا 15 سؤال در روز خیالتان راحت می‌شود که وقتی فروردین ماه به کلاس برگشتید، نه تنها درس‌ها را فراموش نکردید بلکه از سایر دوستان خود نیز جلوتر قرار گرفتید و می توانید نتیجه‌ی بهتری از ارزیابی‌های پیش‌رو داشته باشید.

راستی یادم رفت برای تهیه کتاب نوروز:

  • می‌توانید به نمایندگی های کانون در شهر خودتان مراجعه کنید.

  •  می‌توانید از طریق سایت  http://www.kanoonbook.ir/ به صورت اینترنتی خرید کنید.

  • قیمت کتاب‌های هر دو مقطع هم 12000 تومان است.

Menu