جایزه بهترین پویانمایی جشنواره روسیه به ایران تعلق گرفت

فیلم وقتی بچه بودم به کارگردانی مریم کشکولی نیا موفق به دریافت جایزه بهترین پویانمایی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم و سینمای مسلمان در کازان روسیه شد.

جایزه بهترین پویانمایی جشنواره روسیه به ایران تعلق گرفت

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، این جشنواره فرهنگی 14 تا 20 شهریور 94 با شعار گفت وگوی فرهنگ ها از طریق فرهنگ گفت وگو در دو بخش مسابقه اصلی و فیلم های مستند در شهر کازان روسیه برگزار شد.

در این جشنواره به بهترین ها شامل فیلم زنده بلند، پویانمایی، کارگردانی، فیلم نامه، تصویربرداری، بازیگر مرد و زن، بهترین فیلم کوتاه، مستند بلند و کوتاه، جایزه و تندیس جشنواره اهدا شد.

در بخش پویانمایی از میان فیلم هایی که از کشورهای عراق، ایران، آذربایجان، و روسیه حضور داشت دو پویانمایی بچه گربه و وقتی بچه بودم از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد که براساس رای داوران، پویانمایی هشت دقیقه و 30 ثانیه ای وقتی بچه بودم، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم این بخش شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی وقتی بچه بودم تاکنون در بیش از 70 جشنواره بین المللی حضور داشته و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است. 

منبع :

Menu