قصه‌های برترهای هنر: پریا منصوری ،رتبه 5 منطقه 2 کنکور هنر 94

پریا، دیپلم تجربی دارد و در مدرسه‌ی «فرزانگان» درس خوانده است. او درس زبان انگلیسی را 100% زده و برای کنکور هنر به صورت غیرحضوری درس خوانده است.

قصه‌های برترهای هنر:  پریا منصوری ،رتبه 5 منطقه 2 کنکور هنر 94


پریا، دیپلم تجربی دارد و در مدرسه­ ی «فرزانگان» درس ­خوانده است. او درس زبان انگلیسی را 100% زده و برای کنکور هنر به صورت غیرحضوری درس خوانده است.

در دروس اختصاصی نقطه ­ی قوتش درس «درک عمومی هنر» بوده است. او در سه آزمون کانون غیبت داشته و تصمیم می ­گیرد دیگر در آزمون ­ها شرکت نکند ولی بعد از مدتی در می­ یابد آزمون­ های کانون به درس خواندنش کمک بیشتری می ­کنند. او معتقد است «فرزانه امیریان»، پشتیبان ویژه ­اش در منظم کردن شیوه­ ی درس خواندن، کمک شایانی به او کرده است. پریا وقتی از برنامه ­ی راهبردی کانون عقب می ­افتاده، برای آزمون بعد، برنامه ­ی درسی فشرده­ تری در نظر می­ گرفته و در صدد جبران برمی ­آمده است.

پریا، حدود 9 سال است که پیانو می ­نوازد. او نقش خانواده در موفقیتش را بیشتر در ایجاد فضای آرام و حمایت مالی می ­داند. مهم­ ترین انگیزه­ اش برای درس خواندن، ورود به تهران و بهره­ مندی از امکانات بیشتر پایتخت بوده است. یکی از عاداتی که در دوره­ ی درس خواندن برای کنکور کم کرده، بیرون رفتن و وقت گذراندن با دوستانش بوده است. او هم چنین در دوره­ ی درس خواندن برای کنکور از پرخوابی پرهیز کرده است.

پریا دوست دارد در دانشگاه دو رشته را هم زمان پیش ببرد. اولویت اولش، رشته­ ی «طراحی صنعتی» و رشته ­ی دوم مورد علاقه ­اش «روانشناسی» است.



تهیه و تنظیم: مینا دامغانیان- محسن مختاری فر- ارغوان عبدالملکی

Menu