20 هزار پایگاه آماده پذیرایی از دانش آموزان

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: تابستان امسال 20 هزار پایگاه اوقات فراغت با شعار هر دانش آموز یک مهارت در سراسر کشور فعال می‌شود.

20 هزار پایگاه آماده پذیرایی از دانش آموزان

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مهدی علی اکبر زاده با بیان اینکه این پایگاه ها در کانون ها، مدارس، اردوگاه ها و پژوهش سراها و برخی فضاهای سازمان ها که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، به ارایه برنامه های مختلف در ایام تابستان می پردازند.

وی اظهار داشت: ستاد کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان حدود یک ماه پیش در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

علی اکبرزاده افزود: به استان ها نیز پیشنهاد شد که در اولین شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار تشکیل می شود دستور کار را اوقات فراغت قرار دهند و این اتفاق در بسیاری از استان ها انجام شده است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشنهاد شده بار دیگر طرح مزرعه من در استان ها مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: در این طرح فضاهایی برای کشت و زرع در اختیار دانش آموزان گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی اکبر زاده یادآورشد: همچنین مربیانی که از سوی دیگر ارگان ها می تواند در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد معرفی می شوند و فضاهای اوقات فراغت در ایام ماه مبارک رمضان نیز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: خردادماه زمان مناسبی است تا دانش آموزان برای ثبت نام به پایگاه های اوقات فراغت مراجعه کرده و رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع :

مطالب مرتبط

Menu