تا کنکور ارشد آزاد کمتر از 2 ماه باقی است؟ چه باید کرد؟

دانشجویان برای نتیجه گیری در کنکور آزاد باید دقت نمایند روش مطالعه ی خود را عوض نمایند و با ماهیت درس ها آشنا شوند،سبک سوالات را بهتر بشناسند،بودجه بندی سوالات را بررسی کنند، بهترین منابع را آشن...

تا کنکور ارشد آزاد کمتر از 2 ماه باقی است؟ چه باید کرد؟

داوطلبین گرامی باید بدانند بین کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری ها در بعضی از رشته های آن قدر تفاوت ساختاری وجود دارد که داوطلبینی هستند که در کنکور سراسری رتبه خوبی کسب می کنند ولی در کنکور آزاد در محل و کد رشته مورد نظر قبول نمی شوند; جهت کسب نتیجه ی بهتر در کنکور آزاد در رشته ی خود به موارد زیر دقت نمایید.

1- نخست بررسی نمایید درس هایی که در کنکور آزاد می آیند چه تفاوتی با کنکور سراسری دارند، در کنکور آزاد نوعاٌ درس ها با سراسری یکسان نیست و متفاوت می باشد.

2- سبک سوالات و تی‍‍‍‍‍‍‍‍‍پ بندی سوالات در دروس یکسان بین سراسری و آزاد چه تفاوتی دارد بهترین روش رجوع به منابع کنکور آزاد 3 سال گذشته است.

3- بودجه بندی سوالات کنکور را در دانشگاه آزاد مورد توجه قرار دهید. این بودجه بندی در کنکور آزاد بسیار متفاوت از سراسری بوده و توجه به این بودجه بندی و مطالعه بر طبق آن شما را به موفقیت نزدیک تر می نماید . دقت کنید پراکندگی سوالات در آزمون آزاد همگون نیست.

4- بهترین منبع برای مطالعه ی دانشگاه آزاد تکیه بر سوالات کنکورهای ادوار گذشته این آزمون ها می باشد ، چندین بار این تست ها را بزنید.چرا که معمولا هر ساله تعدادی از این سوالات تکرار خواهد شد.

5- حتما یک مرحله آزمون آزمایشی ویژه دانشگاه آزاد را شرکت کنید که با تغییرات آشنا خواهید شد و نیز زمان سوالات را نیز مسلط خواهید شد.

6- زبان در هر رشته تخصصی آن رشته ی باشد به این نکته دقت بسیار زیاد نمایید که با اطلاعات زبان عمومی نمی توان در صد بالایی در آزمون آزاد کسب کرد.

در نهایت بدانید کمتر از دوماه تا کنکور باقی است و شما صرفا با اطلاعات آزمون سراسری نمی توانید در دانشگاه آزاد شرکت نمایید و جهت نتیجه گیری بهتر باید با روند آزمون آزاد آشنا شوید.

                                                                                                                             موفق باشید


Menu