خبر خوب : اهدای کتاب به دانش آموزان بورسیه 1400

آخرین مرحله‌ی اهدای کتاب به دانش آموزان بورسیه 1400در فروردین ماه انجام می‌شود

خبر خوب : اهدای کتاب به دانش آموزان بورسیه 1400

آخرین مرحله ی اهدای کتاب به دانش آموزان بورسیه 1400در فروردین ماه انجام می شود .کتاب های این مرجله از میان کتاب هایی است که در جدول های ویژه برای هر پایه و رشته در نظر گرفته شده است . کد دریافت کتاب به ترتیب جدول زیردر هر روز  به صورت پیامک ارسال می شود . همان طور که مشاهده می کنید دانش آموزانی که در تعداد بیشتری از آزمون ها شرکت کرده اند برایشان زودتر پیامک ارسال  می شود و مبلغ کتاب هایشان هم بیشتر است .

خبر خوب : اهدای کتاب به دانش آموزان بورسیه 1400


نحوه دریافت کتاب ها:پس از آن که کد خود را از طریق پیامک دریافت کردید با مراجعه به سایت کانون بوک و لینک زیر:

سایت کانون بوک kanoonbook.ir


و با استفاده از کد پیامک شده ، کتاب موردنظر خود را از بین فهرست ارائه شده کتاب های بهار سفارش دهید.

زمان ارسال کداز روز یکشنبه 21 فروردین در هر روز برای یک گروه از دانش آموزان بورسیه کدها به صورت پیامک ارسال می شود . با توجه به این که موجودی کتاب ها محدود است لطفا هر چه زودتر کتاب های خود را انتخاب  کنید تا با کمبود موجودی مواجه نشوید و قبل از این که کتاب های مورد نظر شما تمام شوند بتوانید کتاب هایتان را سفارش دهید . 



 زمان پایان پروژه چه روزی است ؟

 پایان پروژه روز 31 فروردین است . اما همان طور که گفته شد بهتر است در همان روز دریافت کد ، بلافاصله درخواست خود را در کانون بوک انجام دهید .


اگر کد برایتان ارسال نشد ؟

اگر تا ساعت 24 روز اعلام شده ، کد جایزه برای شما پیامک نشد ، نام و نام خانوادگی و شمارنده خود را به شماره 100008453 پیامک کنید و کد را دریافت کنید و یا این که مشکل خود را  با واحد بورسیه خانم آقچلی و همکاران واحد بورسیه طبق جدول زیردر میان بگذارید .


دانش آموزان بورسیه 1401 چه زمانی تایید می شوند؟

 از ابتدای اردی بهشت ، از میان 122000دانش آموز بورسیه امسال و به ترتیب اولویت بر مبنای حضور منظم در آزمون ها و غیبت نداشتن در آزمون ها ، دانش آموزان بورسیه برای سال تحصیلی 1401 انتخاب خواهند شد . اطلاع رسانی های تکمیلی به تدریح و در روزهای بعد منتشر می شود .



Menu