پردازنده iPad Air امسال به‌روز می‌شود

منابع آگاه گزارش دادند پاییز امسال مدل جدید رایانه لوحی iPad Air با پردازنده A8 روانه بازار می‌شود و همچنین برای آن از حسگر Touch ID برای تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد شد.

پردازنده iPad Air امسال به‌روز می‌شود
شرکت اپل قصد دارد رایانه لوحی محبوب و معروف خود یعنی iPad Air را طی سال جاری میلادی به‌روز کند.

 این اخبار در حالی منتشر شده است که از هفته گذشته اعلام شد شرکت اپل تا پایان سال جاری میلادی تبلت iPad 2 خود را بازنشسته می‌کند.

پیش‌بینی شده است که به‌روزرسانی برای این رایانه لوحی اپلی مانند iPad mini Retina صورت گیرد که اواخر سال 2013 روانه بازار شد. همچنین گفته شده است که عرضه رایانه لوحی با نمایشگر 12.9 اینچی در سال جاری میلادی بعید به نظر می‌رسد.

مرکز خبری AppleInsider نیز با استناد به گزارش "مینگ-چی کو"( Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران مرکز KGI Securities توضیح داد iPad Air تنها رایانه لوحی خواهد بود که اپل امسال روی آن تمرکز دارد.

منابع آگاه گزارش دادند که پاییز امسال مدل جدید رایانه لوحی iPad Air با پردازنده A8 روانه بازار می‌شود و همچنین برای آن از حسگر Touch ID برای تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد شد که پیش‌تر مشابه این محصول در گوشی هوشمند آیفون 5S دیده شد.

در برخی از این شایعات گفته شده است که تبلت iPad mini امسال به‌روز نمی‌شود، زیرا اپل این روزها بر تولید رایانه لوحی 12.9 اینچی تاکید دارد که احتمالا با نام iPad Pro به دست کاربران جهانی می‌رسد.

منبع :

Menu