آشنایی با رشته ادبیات در مقطع ارشد

زبان و ادبیات فارسی »یکی از قدیمی ترین رشته هایی است که به منظور شناخت تاریخ و فرهنگ اصیل و وسیع ایران زمین و ارتباط اجتماعی صحیح وسالم افراد جامعه با یکدیگر همواره در دانشگاه ها ومراکز علمی تدر...

آشنایی با رشته ادبیات در مقطع ارشد


«زبان و ادبیات فارسی »یکی از قدیمی ترین رشته هایی است که به منظور شناخت تاریخ و
فرهنگ اصیل و وسیع ایران زمین و ارتباط اجتماعی صحیح وسالم افراد جامعه با یکدیگر همواره در دانشگاه ها ومراکز علمی تدریس می شود. گستردگی وتنوّع منابع ومباحث این رشته ی دانشگاهی ضرورت وجود برنامه ریزی دقیق ، برای موفقیّت در آزمون های دانشگاه ها را برای داوطلبین این رشته آشکار کرده است. به همین منظور موسسه ی آموزشی عصر دانش برای آمادگی کامل و هرچه آسان تر شدن قبولی داوطلبین، درقالب برنامه ای کاملاًعلمی و منسجم، آزمون های آزمایشی رادر15مرحله برگزارمی کند،که 4آزمون مطابق با کنکور سراسری و11آزمون باتوجه به بودجه بندی ارائه شده ،توسط کارشناسان برگزار می گردد.

ویژگی های برجسته و تمایز دهنده ی آزمون های آزمایشی زبان وادبیّات فارسی موسسه ی عصر دانش را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

·       آزمون ها به طور کامل با منابع و مباحث مورد تایید و پیشنهادی وزارت علوم و سازمان سنجش هماهنگی دارند.

·       بودجه بندی آزمون ها  به صورت کاملاً استاندارد و مطابق با برنامه ی آزمون ودرصدآسانی و سختی سوالات مباحث،انجام شده است.

·       سوالات آزمون های آزمایشی علمی،جدید ،ترکیبی و قابل فهم است.

·       سیاست کارشناسان موسسه براین اساس است ،که از میان منابع گسترده و متعدد موجود و با توجه به زمان آزادی که داوطلبین در تابستان دارند ،دروسی در آزمون های تابستانی قرار گیرند که پرحجم،سخت و البته پرکاربرد درآزمون های سراسری می باشند،تا داوطلبین با آرامش خاطربتوانند خود را برای آزمون اصلی آماده کنند.لازم به ذکر است ، این دروس مجدداً در آزمون های بعدی مرور خواهند شد.

·       پاسخ نامه ی ارائه شده توسط موسسه کاملاًتشریحی می باشد و داوطلبین می توانند، درروزهای انتهایی و نزدیک به کنکوراز این پاسخ ها به عنوان چکیده ای کامل استفاده کنند.

·       یکی از برنامه های ویژه ی موسسه ،برنامه ی در یک نگاه است که با نشان دادن نقشه ی راه آزمون ها و اطمینان از جمع آوری و مرور مباحث در زمانی معیّن، باعث آرامش خاطر داوطلبین می گردد.

·        سوالات هر آزمون توسط کارشناسان متعدد بررسی و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

دپارتمان ادبیات عصردانش

منبع :

مطالب مرتبط

Menu