گفت وگو با مهدی اردشیری زاده؛قهرمان پیوستگی یازدهم تجربی

والدین بنده همیشه پشتیبان من بوده اند و ارامش من برای درس خواندن را فراهم کرده اند. انها همواره برای موفقیت من تا جایی که توانسته اند کمک کرده اند واز چیزی دریغ نکرده اند.

گفت وگو با مهدی اردشیری زاده؛قهرمان پیوستگی یازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی:مهدی  اردشیری زاده    

پایه: یازدهم  تجربی

نام شهر و استان:گیلانغرب-کرمانشاه

شغل مادر:خانه دار 

شغل  پدر:بازنشسته آموزش وپرورش 

میانگین تراز   5871   

معدل  : 18.25

سال‌های حضور در کانون:یک سال


مصاحبه‌گر :   سحر یوسفی 


شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛   چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟

در طول سال تحصیلی سعی داشتم در کنار تشریحی خواندن دروس از تست زنی غافل نشوم از این رو تابستان امسال در ازمون هایی که تا الان در انها شرکت کرده ام پیش زمینه واشنایی با طرح سوالات را تا حدودی داشتم.


برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟

مرور پایه ی دهم واشنایی با شرایط ازمون های ازمایشی و روش تست زنی.


مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟

بله، به نحوی برنامه ریری می کنم که در طول دوهفته –در هر هفته یکی از روزها برای مرور و تست زنی زماندار باشد- روزهای دیگر هم شامل مرور درسنامه وتست اموزشی می شود وبیشتر سعی می کنم مرور درسنامه وقت کمتری را بگیرد وچون به اندازه کافی در طول سال خوانده شده است. 


نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

شیمی وفیزیک –سی میکنم انواع سوالاتی که از هر فرمول ممکن است بیاید را بشناسم و انرا حل کنم – درمفاهیم شیمی هم باید به درسنامه کتاب درس تسلط داشت تا بتوان سر جلسه به سوالات متن جوابگو باشیم.


  تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

پس از دریافت پاسخنامه از سایت –تک تک سوالات و پاسخنامه شان را بررسی می کنم و هر سوالی که نکته جدیدی داشت را یادادشت می کنم- هم خود سوالات را علامت گذاری می کنم وهم نکته اش را وارد جزوه می کنم.


 نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟

والدین بنده همیشه پشتیبان من بوده اند و ارامش من برای درس خواندن را فراهم کرده اند. انها همواره برای موفقیت من تا جایی که توانسته اند کمک کرده اند واز چیزی دریغ نکرده اند.

 

برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟

 جمع کردن وبستن درسی که در سال گذشته خوانده ام.در تابستان هدف این است که علاوه بر خواندن ومروردروس روش تست زنی وشرکت در ازمون را بیاموزم واینکه علاوه بر درس خواندن افزایش میزان درس در طول برنامه وعادت سازی درسی مد نظر بوده،اما در طول عادت سازی استراحت همواره بخش مهمی است که اگر کافی نباشد عادت سازی درسی نیز موفق نخواهد بود.


در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟ 

نگاه به گذشته، چون از نظر اشنایی شناخت کافی بر اصل مطلب کتاب سال گذشته داریم،اما برای ازمون های کنکور ازمایشی شناخت مفاهیم اصلی کتاب اصلا کافی نیست وباید در کتب ریز شویم تمام نکات را بدانیم  -حالا بهترین وقت برای این کار تابستان است.





Menu