جایزه‌ی ویژه برای قهرمانان تاب آوری

قهرمانان تاب آوری چه کسانی هستند ؟ قهرمانان تاب آوری دانش آموزانی هستند که در شرایط دشوار درس خوانده اندو به نتایج عالی رسیده اند .

جایزه‌ی ویژه  برای قهرمانان تاب آوری

قهرمانان تاب آوری چه کسانی هستند؟ قهرمانان تاب آوری دانش آموزانی هستند که در شرایط دشوار درس خوانده اندو به نتایج عالی رسیده اند . 

منظور از شرایط دشوار چیست و کدام گروه از دانش آموزان را شامل می شود ؟

الف: دانش آموزانی که هم زمان کار می کردند و درس می خواندند 

ب: دانش آموزانی که مادر سرپرست خانوار است 

ج: دانش آموزانی که در شرایط دشوار اقتصادی زندگی کرده اند و در مدارسی به جز مدارس غیر دولتی  درس خوانده اند

د: دانش آموزانی که از مسیرهای دور( مثلا از روستاها یا حاشیه شهرها یا مناطق عشایری)  به مدرسه می رفته اند 


منظور از نتایج عالی چیست ؟

دانش آموزانی که رتبه ی دو رقمی در منطقه  داشته باشند یا رتبه زیر 1000 کشوری کسب کرده باشند

توجه : اکنون که هنوز نتایج کنکور اعلام نشده است ، برای همه ی دانش آموزانی که در آزمون های کانون میانگین تراز بالای 6000 داشته اند یا این که نمره ی تراز کنکور اردی بهشت ایشان بیش از 10000 باشد پیامک ارسال می شود و دانش آموزانی که خود را واجد شرایط  قهرمان تاب آوری می دانند به پیامک پاسخ می دهند .این دانش آموزان برای  کسب عنوان قهرمان تاب آوری خود را داوطلب می کنند . سپس در یک متن خلاصه یا در مصاحبه ای که با ایشان انجام خواهد شد شرایط دشوار وموفقیت های خود را توضیح می دهند


جایزه ی قهرمانان تاب آوری چیست ؟

به 20 نفر برتر از قهرمانان تاب آوری که بهترین رتبه ها را دارند مبلغ 10میلیون تومان و برای سایر قهرمانان تاب آوری ( پنجاه نفر بعدی) که رتبه ی زیر 1000 کسب کنند مبلغ 5 میلیون تومان جایزه داده خواهد شد . این جوایز به جز سایر جوایزی است که کانون برای رتبه های برتر در نظرمی گیرد و به ایشان اهدا می شود.

مطالب مرتبط

Menu