جایزه برای رتبه‌های برترکانونی در کنکور 1403 و قهرمانان پیوستگی

در سال‌های گذشته رتبه‌های برتر کانونی ، جایزه‌ی کتاب دانشگاهی به انتخاب خود دریافت کردند ( به طور میانگین هر سال 3500رتبه‌ی برتر این جایزه را دریافت کردند.)

جایزه  برای رتبه‌های برترکانونی در کنکور 1403 و قهرمانان پیوستگی

در سال های گذشته رتبه های برتر کانونی ، جایزه ی کتاب دانشگاهی به انتخاب خود دریافت کردند ( به طور میانگین هر سال ۳۵۰۰رتبه ی برتر این جایزه را دریافت کردند.)

امسال جایزه ی رتبه های برتر شامل دو قسمت خواهد بود. جایزه ی کتاب دانشگاهی مطابق جدول زیر برای همه ی رتبه های برتر زیر ۳۰۰۰کشوری و رتبه های برتر زیر ۵۰۰۰ کشوری بورسیه اهدا خواهد شد.

علاوه بر این جایزه ی نقدی نیز به قید قرعه برای ۲۵۰۰ دانش آموز برتر و قهرمانان  پیوستگی در  نظر  گرفته شده است . قرعه کشی بر مبنای ارقام یکان ، دهگان و صدگان کدملی دانش آموزان انجام خواهد شد.

 برای ثبت نام و دریافت جایزه بر روی لینکی که اعلام خواهد شد کلیک  کنید و در  صفحه ی شخصی خود فرم جایزه را تکمیل نمایید. اطلاعات ضروری شامل سه قسمت می شود : نمره ی کنکور اردی بهشت + نمره و رتبه ی کنکور تیر + نام رشته و دانشگاه قبولی شما. بدیهی است قبل از دریافت جوایز و انجام قرعه  کشی، ارائه ی اصل کارنامه ها (جهت اعتبارسنجی) ضروری  است.

توجه: فرم مربوطه به زودی در صفحه شخصی شما بارگذاری می شود و برای تکمیل فرم ثبت نام جایزه می بایست بعد از آماده شدن این فرم در صفحه شخصی اقدام نمایید.

به محض آماده شدن فرم ثبت نام ، از طریق سایت کانون و پیامک به شما اطلاع رسانی می گردد.

جایزه  برای رتبه‌های برترکانونی در کنکور 1403 و قهرمانان پیوستگی

 


مطالب مرتبط

Menu