گفتگو با غزل عبدالهی قهرمان پیوستگی هشتم از یاسوج

گفتگو با غزل عبدالهی قهرمان پیوستگی هشتم از یاسوج....

گفتگو با غزل عبدالهی قهرمان پیوستگی هشتم از یاسوج

نام و نام خانوادگی: غزل عبدالهی

پایه: هشتم

نام شهر و استان: یاسوج-کهگیلویه و بویراحمد

شغل و تحصیلات مادر: فرهنگی -ارشد فیزیک

شغل و تحصیلات پدر: فرهنگی- لیسانس ادبیات

میانگین تراز: 6200

معدل : 20

سال‌های حضور در کانون: ۲سال

چند آزمون شرکت کرده است:20 

مصاحبه‌گر : سمیرا رخشا

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ موفقیت و پیشرفت تحصیلی

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟برنامه ریزی منظم، تلاش و کوشش و پشتکار و همچنین اراده ی لازم جهت انجام این کار

 

  1. برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ با یک برنامه ریزی دقیق طبق برنامه ی کانون قلم چی بتوانم برای سال پیش رو مطالعه ی کافی و دقیق از درسهای داشته باشم.

 

  1. آیا سال گذشته از کتاب تابستان و برنامه راهبردی تابستان استفاده کردید؟ توضیح دهید. بله - طبق برنامه ی کانون پیش رفته و از برنامه های راهبردی استفاده نمودم و شاهد موفقیت خودم در درسها و آزمون‌های بودم.

 

  1. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟ باعث پیشرفت تحصیلی و موفقیت در آزمون های نوبت اول ودوم سال تحصیلیم شد.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟آشنایی بیشتر با نمونه سوالات و یادگیری و موفقیت بهتر

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر- شرکت در آزمون ها باعث افزایش  معلومات و سرعت عمل در انجام تست زنی شد.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟با شرکت مداوم در آزمون ها توانستم درسها را بیشتر مطالعه و مرور نمایم و شاهد موفقیت خود در آزمون های کانون و مدرسه باشم.

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟شرکت در آزمون ها تاثیر بسیار عالی و موفقیت آمیزی در پیشرفت و تسهیل درسهایم داشت.

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟بله، طبق برنامه ی راهبردی کانون پیش میروم - طبق برنامه ی کانون و برنامه ی کلاسی مدرسه ام ، طوری برنامه ریزی نمودم که بتوانم هم ‌درسهای مدرسه را و هم برنامه ی کانون را انجام‌دهم.

 

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ در همه ی درسها به طور نسبی موفقیت داشتم ، علاوه بر کتاب های درسی مدرسه از کتاب‌های کمکی کانون و دیگر کتاب‌های کمکی استفاده نمودم .

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله- با برنامه ریزی نقاط ضعف و قوت را در درس ها شناسایی کرده و به بررسی آنها می پرداختم.همچنین برنامه ریزی باعث بهبود روند یادگیری و مطالعه ام شد.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ با همکاری  مادرم که یک فرهنگی هستند، آزمون ها را تحلیل می نمودم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ توجه و نظارت خانواده در امر برنامه ریزی و آموزش و همچنین استفاده از کلاس های فوق برنامه ،باعث پیشرفت تحصیلی بنده گردید.

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ با توجه به اینکه تابستان یک فرصت طلایی به حساب می آید ، من می توان با شرکت در کانون قلم چی و برنامه ریزی و آزمون های آن خودم را برای سال جاری بهتر آماده نمایم.

 

  1. در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟  هردو - ‌با استفاده از تجربیات گذشته و بررسی نقاط قوت و ضعف و تحلیل آنها بتوانم برای آینده برنامه ریزی بهتری برای مطالعه و موفقیت  داشته باشم.

 

  1. اگر امسال در آزمون تیزهوشان شرکت خواهید کرد، برنامه خودتان را توضیح دهید. بله حتما شرکت خواهم کرد. سعی می کنم همزمان با برنامه ریزی آزمون های کانون قلم‌چی و برنامه های درسی مدرسه ام ، جهت پیشرفت و یادگیری بهتر برنامه ی مناسبی داشته باشم. 

 

  1. آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله ، مرتب به این سایت سر میزنم و به قسمت های لازم و مورد نیاز مراجعه می کنم.

 

 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ قسمت صفحه ی شخصی- نمونه سوالات 'و کارنامه ها - برترین های آزمون و قهرمان پیوستگی

 

 

 

 

Menu