گفتگو با علی اصغرعدالت دوست قهرمان پیوستگی چهارم دبستان از یاسوج

گفتگو با علی اصغرعدالت دوست قهرمان پیوستگی چهارم دبستان از یاسوج...

گفتگو با علی اصغرعدالت دوست قهرمان پیوستگی چهارم دبستان  از یاسوج

نام و نام خانوادگی: علی اصغر عدالت دوست

پایه:چهارم

نام شهر و استان: کهگیلویه و بویراحمد.شهر یاسوج

شغل و تحصیلات مادر:  لیسانس- پشتیبان کانون قلمچی یاسوج 

شغل و تحصیلات پدر: معلم. کارشناسی ارشد

میانگین تراز:۶۳۰۰

معدل : خیلی خوب

سالهای حضور در کانون:۱سال( چهارم)

چند آزمون شرکت کرده است:۱۴

مصاحبه گر : سحر معادی

 


  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟سنجیدن خود در آزمون ها ورسید به نقاط قوت هر درسی وبرطرف کردن نقاط ضعفهایم

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟ تکمیل و جمع بندی مطالب درسی و آموزشی و تعیین برنامه ها و اهداف مشخص شده و راه رسیدن به این اهداف در حد امکان و رعایت شرایط

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر...ایجاد انگیزه برای مطالعه و رعایت فاصله بین آزمون ها باعث میشود که احساس خستگی از بین برود.

 

  1. پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ رفع اشکال ها و پیدا کردن نقاط ضعف و تنظیم برنامه مطالعه دروس باعث پیشرفت در تراز گردید..

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟  پیشرفت درسی و مروز درس ها و کمک به بالا رفتن آمادگی در آزمون های مدرسه و نمرات کلاسی

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ بله طبق برنامه بوده است و طبق برنامه کتاب های درسی مطالعه و کار میشد و تست ها کار می شدند.  

 

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ ریاضی ، علوم  ، فارسی

استفاده از کتاب پرتکرار ریاضی وحل کردن تمرینات هرمبحث به من کمک زیاد کرده و باعث شده نتیجه خوبی در آزمون ها بگیرم 

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟بله داشتم .. تکمیل دفتر باعث می شود که راه رسیدن به اهداف مشخص شود و منظم و طبق ساعت مطالعه و مرور درس ها انجام شود

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟بعد از هر آزمون سوالات همان ازمون رو در همان روز تحلیل میکردم و مرور می شدند.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ با توجه به معلم بودن پدرم در تدریس و یادگیری مطالب درسی کمک میکردند و رفع اشکال انجام میگرفت و مشاوره در انجام دادن تکالیف و کاربرگ های مدرسه

 

  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟ چه نتیجه ای گرفتید؟ سال گذشته عضو کانون نبودم و فقط از برنامه امتحانی و طبق روال عادی درس همان روز رو با کمک پدر و مادر مطالعه و دوره می کردم.

 

  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟ سعی میکنم از مطالب و برنامه های کانون نهایت استفاده رو انجام بدم و از نمونه سوالات ان استفاده کنم و از دفتر برنامه ریزی نیز کمک بگیرم.

 

  1. برای امتحان های مدرسه از منابع کانونی و نمونه سوالات سایت کانون استفاده می‌کنید؟ بله استفاده کردم و این منابع برای تکمیل فرایند یادگیری و جمع بندی مطالب و دروس به من کمک می کرد و نمونه سوالات بسیار مفید و اثر بخش بود.

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ مرور درس های سال تحصیلی قبل و جمع بندی مطالب

 

 

 

Menu