نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم کنکور 1403 فعال شد

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور فعال شد.

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم کنکور 1403 فعال شد

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون نظرات داوطلبان را به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها جمع آوری می کند.

داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می توانند با وارد کردن شماره پرونده و داوطلبی پرسشنامه مربوط به نظرسنجی را تکمیل کنند.

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در این لینک و نظرسنجی از داوطلبان معلول شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در این لینک قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۲۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۳۶۳ هزار و ۶۵۷ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

منبع :

Menu