کنکور سراسری سال 1403 با وجود احتمال اعلام تعطیلی برگزار می‌شود

سازمان ملی سنجش اعلام کرد: نوبت دوم در آزمون سراسری سال 1403 علی‌رغم احتمال اعلام تعطیلی به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا در اثر گرد و غبار در موعد مقرر (21 و 22 تیرماه 1403) برگزار خواهد شد.

کنکور سراسری سال 1403 با وجود احتمال اعلام تعطیلی برگزار می‌شود

سازمان ملی سنجش اعلام کرد: نوبت دوم در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ علی‌رغم احتمال اعلام تعطیلی به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا در اثر گرد و غبار در موعد مقرر (۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ علی‌رغم احتمال اعلام تعطیلی سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا در اثر گرد و غبار، آزمون مذکور در هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده در ۴۰۸ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

لذا داوطلبان ضرورت دارد با توجه به مفاد اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون به تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در تاریخ و ساعت تعیین شده در کارت شرکت در آزمون در حوزه امتحانی مربوط حضور یابند.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرده است: جهت رفاه حال داوطلبان، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب آزمون با استانداری‌های کشور به عمل آمده است.

منبع :

Menu