گفت و گو با آیناز رحیمی جابری؛ قهرمان پیوستگی هشتم

تصمیم من برای نیم سال دوم این است که درس هایی را که در طول سال یاد گرفته ام جمع بندی و مرور کنم و قسمتی که برای من بسیار بسیار مهم است حل نمونه سوال بیشتر و بیشتر است

گفت و گو با آیناز رحیمی جابری؛ قهرمان پیوستگی هشتم

نام و نام خانوادگی : آیناز رحیمی جابری

مقطع و رشته : هشتم

نام شهر و استان :  خرامه- فارس

میانگین تراز : 5700

سال‌های حضور در کانون: 3

چند آزمون شرکت کرده است؟ 70

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار- دیپلم

شغل و تحصیلات پدر: فوت شدند.


 

مصاحبه‌گر : غلامحسین ایزدی

 

 

  1. تصمیمات شما برای نیم سال دوم چیست؟

تصمیم من برای نیم سال دوم این است که درس هایی را که در طول سال یاد گرفته ام جمع بندی و مرور کنم و قسمتی که برای من بسیار بسیار مهم است حل نمونه سوال بیشتر و بیشتر است.


  1. با توجه به کارنامه نیم سال اول؛ چه برنامه ای برای دوران طلایی نوروز دارید؟

تصمیم من برای دوران طلایی نوروز مرور مطالب نیم سال اول و حل نمونه سوال و تحلیل آزمون ها است به نظر من تحلیل آزمون ها میتواند کمک بسیار زیادی برای یادگیری دروس است.


  1. سال گذشته برنامه موفق شما برای دوران طلایی نوروز چه بود و چه نتیجه ای داشت؟

من در سال گذشته با کمک کتاب های قلمچی و حل نمونه سوال ها مطالب نیم سال اول را مرور و جمع بندی کردم.

 

  1. آیا سال گذشته از کتاب نوروز و تابلو نوروز استفاده کردید؟

بله استفاده کردم و برای من خیلی مفید بودند، من ابتدا سوالات را حل میکردم و بعد آنهایی که بلد نبودم را از روی کتاب درسی مرور میکردم و حل نمونه سوال های این کتاب ها باعث شد تا با انواع سوال ها و روش حل آنها آشنا شوم.


 

  1. آیا در آزمون‌های کانون غیبت داشتید؟ 

خیر من در آزمون ها غیبت نداشتم و حتی اگر برای آزمونی هم وقت نميکنم تا تست بزنم و مطالعه کنم باز هم در جلسه حضور پیدا میکنم تا خودم را امتحان کنم و ببینم چقدر از مطالب را به خاطر دارم چون غیبت کردن در آزمون ها باعث میشود تا از برنامه ی آزمون ها عقب بمانم و بازگشت به شرایط قبل برایم سخت خواهد شد


  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟

پیوستگی در آزمون ها باعث میشوند که من بتوانم تست های بیشتر بزنم و با انواع سوالات و روش حل آنها آشنا شوم و همچنین     شرکت در آزمون ها و  تحلیل انها باعث میشوند تا مطالب در ذهن من ذخیره شوند و این کمک بسیار زیادی به پیشرفت من میکند


  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟

شرکت در این آزمون ها باعث میشوند تا من بتوانم مطالب را مرور کنم و قطعا این مرور ها و حل سوالات باعث میشوند تا در مدرسه هم پیشرفت کنم

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ 

بله من مطابق برنامه ی راهبری مطالبه میکنم و در دو هفته بین آزمون ها که وقت دارم در زمان هایی که درس های مدرسه را خواندم به سراغ برنامه ی راهبری میروم و روزی یکی از کتاب ها را مطالعه میکنم .

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها بودند؟ 

نقاط قوت من در درس هایی مثل زبان است و برای مطالعه زبان ابتدا لغات را تمرین میکنم و بعد به سراغ متن درس ها و پرکتیس ها میروم و در انتها اگر وقت داشتم نمونه سوال حل میکنم.


  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ 

برای تحلیل آزمون ها ابتدا پاسخ نامه آزمون را دانلود میکنم و سپس سوال هایی که غلط نوشتم کنار آنها علامت میگزارم و سپس در پاسخنامه به دنبال جواب سوال میگردم تا اشتباهم را پیدا کنم.



  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

برای تحلیل آزمون ها ابتدا پاسخ نامه آزمون را دانلود میکنم و سپس سوال هایی که غلط نوشتم کنار آنها علامت میگزارم و سپس در پاسخنامه به دنبال جواب سوال میگردم تا اشتباهم را پیدا کنم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟

مادر من نقش خیلی موثری در درس های من داشته او به من امیدواری و انگیزه میدهد و باعث تا من احساس تنهایی نکنم و در مواقعی که افت تراز دارم او به من انگیزه میدهد.

Menu