گفت وگو با ابوالفضل سجده؛قهرمان پیوستگی رشته الکتروتکنیک

بله ، قسمت مصاحبه‌ها را معمولا مطالعه می‌کنم ، همچنین در صفحه شخصی خودم حتما در آزمون‌های هدف گذاری و مشابه پارسال شرکت می‌کردم، این باعث شد با نمونه سوالات تستی بیشتری آشنا شوم.

گفت وگو با ابوالفضل سجده؛قهرمان پیوستگی رشته الکتروتکنیک

نام و نام خانوادگی : ابوالفضل سجده

مقطع و رشته : دوازدهم الکتروتکنیک

نام شهر و استان : تهران

میانگین تراز : 5728

تعداد سال عضویت در کانون :2سال

مصاحبه گر: محمد حسین مصباحی


برنامه شما برای امتحانات نیم سال دوم چطور بود؟ 

برای نیمسال دوم من بیشتر تمرکز خود را برای آمادگی  امتحانات مدرسه گذاشتم و همچنین  کتاب درسی و جزوه را دقیق مطالعه می کردم و برای خودم همه مباحث را خلاصه نویسی می کردم ، در نهایت تست های مختلف را از کتاب های آبی حل و بررسی می کردم.


در دوران امتحانات از کدام کتاب‌های کانون استفاده خواهید کردید؟ 

از کتاب های آبی دورس اختصاصی ، آبی شایستگی غیر فنی و آبی دروس علوم پایه استفاده کردم ، البته برای مرور هم از فلش کارت ها استفاده کردم.


پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟ 

اول از همه باعث شد که هیچ وقت از برنامه جدا نشوم و عقب نیفتم ،دوم اینکه گرفتن بازخوردهای منظم از نحوه مطالعه خودم ، باعث شناخت نقاط ضعف من در مباحث شد ، من هم همیشه سعی می کنم آزمون را تحیل کنم و در دفعات بعدی مجدد اشتباهات قبل را نداشته باشم .


 در دوره امتحانات چگونه بین برنامه راهبردی آزمون‌ها و امتحانات تعادل ایجاد می‌کنید؟ 

برنامه کانون با برنامه مدرسه کاملا هماهنگ است ، من هم سعی می کردم در مواردی که در مبحثی هماهنگ نبود ، خودم پیش خوانی انجام دهم یا آن مبحث را مجدد بخوانم ، در کل بیشتر وقت خود را به درس های سال دوازدهم تخصیص دادم .


روش شما برای جمع بندی دروس پایه چیست؟ 

برای این دروس درس  نامه کتاب آبی کانون را مطالعه می کنم و سپس تست های آن را یک روز یا دو روز آینده حل و بررسی و رفع اشکال می کنم.


آیا پدر یا مادر نتایج آزمون را می‌بینند؟ در صورت افت خودتان یا خانواده چه عکس العملی دارند؟ 

بله

همواره به من روحیه می دهند و همیشه به من یاد آور می شوند که این نتیجه این آزمون ها را می توانم در آزمون های آینده جبران کنم.


تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

اول سوالات جواب نداد م را تحلیل می کردم، سپس آن تست هایی که غلط زدم را تحلیل می کردم.


آیا از سایت کانون استفاده می کنید؟از کدام قسمت ها بیشتر استفاده می کنید؟

بله ، قسمت مصاحبه ها را معمولا مطالعه می کنم ، همچنین در صفحه شخصی خودم حتما در آزمون های هدف گذاری و مشابه پارسال شرکت می کردم،  این باعث شد با نمونه سوالات تستی بیشتری آشنا شوم.


 در زمان باقی مانده تا کنکور ، چطور جمع بندی را انجام می دهید؟

با توجه به اینکه تا کنکور حدود یک ماه و نیم زمان هست ، اول اینکه از طریق خلاصه درس هایی که خودم نوشتم ، مرور و تورق سریع روزانه را انجام می دهم و همچین هر روز از کتاب های زرد  دروس اختصاصی  و شایستگی های غیرفنی و پایه ، تست زمان دار می زنم و سپس رفع اشکال می کنم .



Menu