گفتگو با بهاره شیخی قهرمان پیوستگی نهم از یاسوج

گفتگو با بهاره شیخی قهرمان پیوستگی نهم از یاسوج...

گفتگو با بهاره شیخی قهرمان پیوستگی  نهم از یاسوج

نام نام خانوادگی:بهاره شیخی 

مقطع تحصیلی: پایه نهم

نام شهر و استان:کهگیلویه و بویراحمد/ یاسوج

میانگین تراز:6200

چندسال کانونی : 2سال (هشتم –نهم)

شغل و تحصیلات مادر:لیسانس .کارمند

شغل و تحصیلات پدر:لیسانس.کارمند

مصاحبه گر:خانم لیلا دوست

 

-شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ فرد خاصی توصیه کرد؟ آیا فردی در خانواده شما عضو کانون بوده یا هست؟ چه نتیجه ای کسب کردند؟ پدر و مادرم با کانون آشنا شدند سپس تصمیم گرفتند مرا در آزمون های فوق العاده قلم چی ثبت نام کنند.

 

-دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟ با شرکت در آزمون های کانون توانستم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنم و پیشرفت چشمگیری در درس هایم داشتم

 

-دلیل پیوستگی شما با آزمون‌های کانون چه بود؟زیرا پیوستگی باعث منظم شدن در درس خواندن می شود و اگر این نظم به هم بخورد تمام برنامه ریزی های سالیانه ام که با برنامه راهبردی پیش می رفت به هم می خورد.درسته در میان راه خستگی هایی هم وجود دارد اما با برنامه ریزی برای هدفم توانستم بر خستگی هایم غلبه کنم.

 

-پشتیبان تحصیلی شما در منزل چه کسی بود؟ چه کمکی به شما می کردند؟ پدر و مادم بزرگترین پشتیبان های من در زنگی هستند که تمام تلاش خود را برای راحتی و برنامه ریزی دقیق در این راه کردند و در خستگی هایم به من امید میدهند و این در موفقیت من بسیار تاثیرگذار است.

 

-مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می خواندید؟ چگونه برنامه‌ریزی می کردید؟ من بیشتر تلاش خود را می کردم تا طبق برنامه راهبردی پیش بروم زیرا برنامه ریزی دقیقی دارد و علاوه بر آزمون ها در درس های مدرسه هم به من کمک بسیاری می کرد.

 

کدام درس ها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درس ها چگونه بود؟ در مدرسه یا آزمون ها چه نمره ای برای این درس ها کسب می کردید؟ درس های علوم و ریاضی نقاط قوت من هستند در مطالعه آنها اول به سراغ کتاب می روم شپس جزوه هایی که دارم را مطالعه می کنم آنگاه از کتاب های کمک درسی کانون و سایر کتاب ها کمک می گیرم و تست هایشان را با دقت مطالعه می کنم و اغلب نمره کامل را کسب می کنم.

 

-آیا در این سال‌ها در آزمون‌های کانون غیبت کرده‌اید؟ چند آزمون دلیل غیبت شما چه بوده است؟ خیر ،تمام آزمون ها را بدن هیچ غیبتی شرکت کردم.

 

-آیا علاوه بر آزمون اصلی، در آزمون‌های هدیه، هدف‌گذاری و مشابه پارسال هم شرکت کرده‌اید؟ بله زیرا آنها در افزایش تراز به من کمک های بسیاری می کردن چون می توانستم درس هایی را که بیشتر به مطالعه نیاز دارم پیدا کنم و نقاط ضعف خود را برطرف کنم.

 

-آیا برنامه‌ی مدرسه با برنامه‌ی آزمون هماهنگ بود؟ چگونه بین این دو برنامه هماهنگی ایجاد می‌کردید؟ بله حتی در بعضی مواقع درس هایی را که طبق برنامه راهبردی مییخواندم باعث پیش خوانی درس های مدرسه می شد و این به من در مدرسه بسیار کمک میکرد.

 

-از چه منابع و کتاب‌هایی برای آمادگی در آزمون تیزهوشان استفاده کردید؟ کتاب های سه سطحی و آبی

Menu