برنامه جمع بندی برای کنکور تیر 1403+ جدول

برنامه جمع بندی برای کنکور تیر 1403+ جدول را مشاهده نمائید.

برنامه جمع بندی برای کنکور تیر 1403+ جدول

 کانونی‌ها یک برنامه‌ی قوی و مطمئن برای جمع‌بندی دارند: 5+5

 کنکور امسال شرایط متفاوتی نسبت به گذشته دارد، یک برنامه‌ی جمع‌بندی قوی و مطمئن به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌ی بهتری در کنکور تیر ماه بگیرید. 

کانونی‌ها با 10 آزمون منطقی و حساب‌شده، جمع‌بندی پایانی را در خرداد و تیر انجام می‌دهند. 

ممکن است شما نتوانید تمام برنامه را به طور کامل انجام دهید، اما هر مقدار از این برنامه‌ی جمع‌بندی را اجرا کنید، می‌توانید مطمئن باشید که در دوران جمع‌بندی، آشفته و سرگردان نیستید و قدم‌های پایانی را با اطمینان برخواهید داشت. 

ممکن است شما به علت شرکت در امتحانات نهایی، یکی دو هفته دیرتر برنامه‌ی جمع‌بندی را شروع کنید و کمی دیرتر به جمع کانونی‌ها بپیوندید. 

نگران نباشید، کانون امسال دو آزمون جامع اصلی را در روزهای دوشنبه 11 تیر و شنبه 16 تیر به برنامه‌ی آزمون‌های جمع‌بندی اضافه کرده است.

 شما حتی اگر دیرتر هم وارد دوران جمع‌بندی بشوید، می‌توانید پایانی مطمئن در دوران جمع‌بندی داشته باشید.

 امسال وقتی زمان کنکور به تعویق افتاد کانون دو آزمون اصلی به آزمون‌های جمع‌بندی اضافه کرد. 

در سال‌های گذشته، دانش‌آموزان کانونی سه آزمون جمع‌بندی داشتند، ولی امسال تعداد آزمون‌های اصلی جمع‌بندی پنج تاست: جمعه 18 خرداد، جمعه 25 خرداد، جمعه 1 تیر، دوشنبه 11تیر و شنبه 16تیر.

 شما اگر به هر علتی نتوانستید در آزمون 18 خرداد شرکت کنید می‌توانید در بقیه‌ی آزمون‌های اصلی شرکت کنید. 

 برنامه جمع بندی برای کنکور تیر 1403+ جدول

5 آزمون مکمل برای جمع‌بندی: 

امسال نیز مثل هر سال شما می‌توانید سه آزمون جامع پارسال را در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در منزل تمرین کنید و کارنامه‌ی معادل بگیرید. 

علاوه بر این امسال یک ابتکار جدید برای دو هفته‌ی پایانی در نظر گرفته‌ایم و دو آزمون منتخب در دو هفته‌ی آخر و قبل از کنکور برای شما آماده کرده‌ایم: 

دو آزمون از تست‌های منتخب کنکورهای گذشته. 

این دو آزمون را هم می‌توانید در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در منزل تمرین کنید و کارنامه بگیرید. 

برای شرکت در این 5 آزمون باید به صفحه‌ی شخصی خود در سایت کانون مراجعه کنید.

 برخی دانش‌آموزان می‌خواهند برنامه‌ی کامل‌تری داشته باشند، حتی برخی دانش‌آموزان که دیرتر به برنامه‌ی جمع‌بندی ملحق می‌شوند، نیز می‌خواهند در هفته‌های باقی مانده، تعداد آزمون‌های بیشتری بدهند. 

کانون برای این دانش‌آموزان نیز برنامه‌ی مشخصی دارد.

 اگر می‌خواهید آزمون‌های بیشتری در منزل تمرین کنید، دو منبع مهم برای این کار دارید: 

اولین منبع، کتاب‌های زرد کانون و آزمون‌های 1400 و 1401 و 1402 کنکور سراسری است. 

تعداد سوال‌های کنکورهای گذشته بر شرایط کنکور امسال منطبق شده است و اگر شما از کتاب‌های زرد کانون استفاده کنید می‌توانید در صفحه‌ی شخصی خود در سایت کانون و یا در نرم‌افزار پلکان، کارنامه‌ی معادل بگیرید.

 ضمنا برخی دانش‌آموزان هستند که برای دوران جمع‌بندی به دنبال سوال‌های غیرتکراری و جدید هستند. 

اگر شما کنکورهای گذشته را تمرین کرده‌اید، می‌توانید به سراغ کتاب «8 آزمون جامع پایانی» بروید و چند آزمون جامع را که شامل سوال‌های جدید و طراحی شده هستند، از این کتاب تمرین کنید و در نرم‌افزار پلکان کارنامه هم بگیرید.

 ویژگی دیگر کتاب 8 آزمون جامع، این است که هر آزمون این کتاب دارای سطح دشواری متفاوتی است، دو آزمون نخست سطح دشواری ساده‌تر و دو آزمون پایانی سطح دشواری‌شان بیشتر است. شما می‌توانید سطح دشواری دلخواه خود را انتخاب کنید و چند آزمون یا همه‌ی آزمون‌ها را تمرین کنید.

 

گروه هنر :

Menu