گفتگو با محمدحسین گویمی عضو باشگاه پانصدتایی‌ها پایه نهم شیراز

پیوستگی در آزمون‌ها باعث می‌شود تا هر دفعه با آزمون دادن بتوانم سطح و بار علمی خودم را بررسی کنم و با برنامه ریزی دو هفته ای خودم را برای آزمون بعد آماده کنم و همین پیوستگی باعث پیشرفت من می‌شود.

گفتگو با محمدحسین گویمی عضو باشگاه پانصدتایی‌ها پایه نهم شیراز

نام و نام خانوادگی: محمدحسین گویمی

پایه تحصیلی: نهم 

نام شهر و استان: شیراز، فارس

میانگین تراز: 5597

سال‌های حضور در کانون: 1 سال 

چند آزمون شرکت کرده است: 12 آزمون 

تحصیلات و شغل مادر: دیپلم، خانه دار 

تحصیلات و شغل پدر: لیسانس حسابداری، آزاد

 

مصاحبه‌گر: مریم علی نژاد منفرد 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
  2. اولین هدفم آمادگی برای آزمون های ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی بود تا بتوانم با روند و شیوه تست زنی آشنا شوم و بتوانم مدیریت زمان را در آزمون ها به دست آورم و طبق یک برنامه درست و منظم درس هایم را بخوانم و نقاط ضعفم را بر طرف کنم. 

  3. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدف گذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  4. با شرکت در آزمون های هدف گذاری و مشابه پارسال خودم را می سنجم تا قبل از آزمون اصلی بدانم باید کدام درس ها را دوباره بخوانم و مرور کنم تا به تسلط بیشتری برسم.

 

  1. مهم ترین ویژگی آزمون ها از نظر شما چیست؟
  2. مهم ترین ویژگی، تکرار زیاد مطالب با توجه به آزمون های دو هفته یک بار طی یک برنامه راهبردی منظم می باشد که باعث رشد و پیشرفت بسیار می شود. زیرا من را با انواع نمونه سوالات آشنا می کند.

  3. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  4. پیوستگی در آزمون ها باعث می شود تا هر دفعه با آزمون دادن بتوانم سطح و بار علمی خودم را بررسی کنم و با برنامه ریزی دو هفته ای خودم را برای آزمون بعد آماده کنم و همین پیوستگی باعث پیشرفت من می شود.

  5. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟
  6. چون من با یک برنامه ریزی درس می خوانم و مطالب برایم دائم مرور می شود، در مدرسه هم پیشرفت خوبی دارم و در واقع همیشه برای امتحانات مدرسه آمادگی کامل دارم و همین باعث پیشرفت درسی من شده است.

  7. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  8. بله. دفتر برنامه ریزی باعث می شود تا بتوانم با نظم بیشتر درس هایم را مرور و مطالعه کنم و بدانم برای هر درس در طول هفته چه قدر وقت گذاشته ام و بتوانم آنها را مدیریت کنم.

  9. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  10. در ابتدا سوالات اشتباه را دوباره حل می کنم و سپس به سراغ پاسخ نامه می روم و نکات مهم مربوط به تست ها را در دفتر تحلیل آزمون هایم یادداشت می کنم تا بتوانم همیشه به آنها رجوع کنم و آنها را بررسی کنم.

  11. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  12. پدر و مادرم همیشه در کنار من هستند و از تمام لحاظ من را حمایت می کنند تا به موفقیت برسم و آنها بستر مناسبی را برایم فراهم کرده اند.

  13. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟
  14. من با برنامه ریزی دو هفته ای که در طول سال تحصیلی داشتم به راحتی برای امتحانات پایانی سال آماده ام و با کمی مطالعه و مرور می توانم به نتیجه مورد نظر برسم.
  15.  
  16. برای امتحان های مدرسه از نمونه سوالات سایت کانون استفاده می‌کنید؟
  17. بله. سایت کانون از نظر من مهم ترین منبع و بهترین منبع برای امتحانات پایان سال است و با مراجعه به سایت می توان با آمادگی کامل در امتحانات حاضر شد.

  18. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟
  19. درس خواندن در تابستان بسیار موثر است. زیرا وقت بیشتری را می توان برای تست زنی و مرور درس ها داشت. با توجه با زمان آزادی که در تابستان داریم و این نوع درس خواندن، باعث می شود با آمادگی کامل در مدرسه حاضر شویم.

  20. از اشتباهاتتان در آزمون ها چگونه درس می گیرید؟
  21. اشتباهات باعث می شود تا بتوانم نکات مهمی که به آن توجه نکرده بودم را متوجه شوم و هر دفعه بتوانم درس جدیدی از اشتباهاتم بگیرم و به خودم می گویم بعد از هر اشتباهی موفقیتی وجود دارد.

 

 

 

Menu