گفتگو با علی تمنایی؛ قهرمان پیوستگی پایه نهم از مراغه

به نام خدا بنده علی تمنایی آذر هستم پایه نهم از مدرسه نمونه لقمان.

گفتگو با علی تمنایی؛ قهرمان پیوستگی پایه نهم از مراغه

نام و نام خانوادگی: علی تمنایی

پایه: نهم 

تعداد سال های حضور در کانون: 5 سال

نام شهر  استان: مراغه، آذربایجان شرقی

میانگین تراز: 6500


مصاحبه کننده: علی افشاری


لطفا خودتان را معرفی کنید.

به نام خدا بنده علی تمنایی آذر هستم پایه نهم از مدرسه نمونه لقمان.

 

در آزمون های کانون در کدام درس بیشترین پیشرفت را داشته اید؟

در درس زبان است که در کتاب درسی تمامی لغات را می نوشتم و به مکالمه ها به صورت صوتی گوش م یدادم بعد به سراغ کتاب تست زبان آبی قلم چی م یرفتم و سوالات را یکی یکی بررسی و حل می کردم این باعث موفقیت من در درس زبان شد چه در مدرسه و چه در آزمون قلمچی.


آیا در آزمون‌های کانون غیبت داشتید؟ 

خیر بنده به هیچ عنوان حتی در شرایط سخت نیز آزمون را رها نکردم چون به نظر من آزمون حضوری شرایط یکسان با آزمون های ورودی نمونه و تیزهوشان را برای من رقم می‌زند.


پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟

من در طی چند سال آازمون در مؤسسه قلم چی فهمیدم استمرار داشتن در آزمون دادن و همینطور بررسی و تحلیل سوالات موجب موفقیت و پیشرفت چه در مدرسه و چه در آزمون می‌شود و من با دیدن کارنامه هر آزمون امید و انگیزه بهتری برای آزمون پیش رو پیدا می کردم.

 

آیا در آزمون‌های مشابه پارسال و هدف‌گذاری شرکت می‌کنید؟

بله صد در صد چون آزمون های مشابه پارسال و هدف گزاری اطلاعات دقیقی از سطح و نوع سوال آزمون پیش رو در اختیار من می‌گذارد و همینطور یک مرور کلی برای آزمون پیش رو است.


شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟

شرکت در آزمون های قلم چی علاوه بر مفید بودن برای دروس مدرسه موجب افزایش سطح علمی من برای شرکت در آزمون نمونه و تیزهوشان می‌شود و من با آزمون دادن هم درس های مدرسه را جمع بندی می کنم و هم با تست زدن خودم را برای آزمون های ورودی آماده می کنم که به نظر شخصی بنده کتاب های آبی قلم چی نمونه ای از یک کتاب کامل هم برای آموزش و هم برای تست زنی است.


نقاط قوت شما در آزمون‌ها کدام درس ها هستند؟

نقاط قوت من در درس های زبان عربی و ریاضی است که من برای عربی و زبان از کتاب های سه سطحی و آبی استفاده می کنم و در درس ریاضی از کتاب آبی قلم چی که نمونه ای کامل از انواع سوالات است.


تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

گاهی خیلی زود، همان بعد از ظهری که پاسخنامه در سایت قرار می‌گیرد، گاهی هم فراموش می کنم و آخر هفته تحلیل می کنم، اول تحلیل سوالات دروس عمومی را که ساده است و اکثرشان را درست جواب داده ام بررسی می کنم و بعد به پاسخ سوالات ریاضی و علوم می پردازم.


نقش پشتیبان در نتایج آزمون هایتان تا چه حدی است؟

زیاد چون پیشتیبان من به صورت هفتگی با من تماس می‌گیرد تا از وضعیت تحصیلی من باخبر شود و همینطور مرا برای آزمون های پیشرو راهنمایی می‌کند و من خیلی از پشتیبانم تشکر می کنم.

Menu