همایش رایگان آمادگی آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم 1403

همایش رایگان آمادگی آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم 1403 ( استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی)

همایش رایگان آمادگی آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم 1403


دانش‌آموزان نهمی متقاضی شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان توجه کنید!!! 


با توجه به اعلام به نزدیک شدن به زمان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم در سال 1403، همایش‌های رایگانی در خصوص آشنایی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون با مباحث استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی برگزار خواهد شد. اولین همایش در تاریخ 25 فروردین 1403 با موضوع آشنایی با مباحث درس علوم‌تجربی برگزار خواهد شد. دومین همایش در تاریخ شنبه 1 اردیبهشت با موضوع آشنایی با مباحث درس عربی، ریاضی و استعداد تحلیلی برگزار خواهد شد. 


برنامه همایش و اساتید همایش به شرح زیر می‌باشد:


همایش اول: 25 فروردین، ساعت 18


همایش رایگان آمادگی آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم 1403


همایش دوم: 1 اردیبهشت، ساعت 18



آزمون ورودی پایه دهم (نهمی‌ها) مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در دو دفترچه شامل: دفترچه سؤالات استعداد تحلیلی و دفترچه سؤالات استعداد تحصیلی برگزار خواهد شد. سؤالات آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی به صورت چهارگزینه‌ای و در دو دفترچه شامل: دفترچه سؤالات استعداد تحلیلی با ۵۰ سوال و دفترچه سؤالات استعداد تحصیلی با ۷۵ سوال طراحی می شود.

 

با توجه به یکی شدن امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و همچنین اضافه شدن بخش استعداد تحلیلی به آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم و به منظور آشنایی بیش‌تر دانش‌آموزان داوطلب شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، دو جلسه رایگان آشنایی با مباحث و سرفصل‌های آزمون استعداد تیزهوشان و نمونه دولتی در تاریخ‌های شنبه 25 فروردین و  شنبه 1 اردیبهشت از ساعت 18 برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این دوره، آموزش سریع و جامع مباحث پرتکرار ی برای دانش آموزان متقاضی شرکت در مدارس نمونه دولتی است.


جلسات به صورت مجازی و از طریق اسکای روم برگزار خواهد شد:

www.skyroom.online/ch/ghalamchi1400/haftegi9

برای پیش ثبت نام و کسب اطلاعات بیش‌تر، عدد 12  به  شماره‌ زیر پیامک شود:

09126041835 ( مسئول ثبت نام کلاس‌ها)

لینک فایل همایش اول به زودی در در همین خبر قرار داده خواهد شد.


در پایان این جلسات، دوره‌ای فشرده با حضور اساتید همایش از 17 اردیبهشت تا 21 خرداد برگزار خواهد شد. لینک آشنایی با دوره و ثبت‌نام کلاس‌ها:

https://www.kanoon.ir/Article/323955


Menu