گفت وگو بامادر دانش آموز رونیا یاری، قهرمان پیوستگی دوم دبستان

گفت و گو با مادر دانش آموز رونیا یاری، قهرمان پیوستگی دوم دبستان

گفت وگو بامادر دانش آموز رونیا یاری، قهرمان پیوستگی دوم دبستان

نام و نام خانوادگی:  رونیا یاری 

مقطع و رشته :  دوم دبستان 

نام شهر و استان  : تهران

میانگین تراز: 5500

از چه سالی عضو کانون بوده اید و در چند آزمون شرکت کرده اید :  از سال 1402

شغل و تحصیلات مادر :  کارمند - فوق دیپلم 

شغل و تحصیلات پدر   : آزاد-دیپلم

مصاحبه گر:خدیجه کهن

 

گفت و گو با مادر دانش آموز رونیا یاری، قهرمان پیوستگی دوم دبستان

 

شما چگونه با کانون آشنا شدید؟آیا فرد خاصی به شما توصیه کرد؟  سال قبل که رونیا کلاس اول بود در مدرسه از کتاب‌های کمک آموزشی قلم چی استفاده می کردند و برای او بسیار مفید بود.پس از دیدن نتیجه استفاده از کتاب ها تصمیم گرفتم امسال در آزمون ها  هم شرکت کند تا پیشرفت بیشتر و بهتری حاصل شود.

 

دستاورد رونیا جان از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟ برای من شرکت دخترم در آزمون ها تکرار و تمرین درس هاست.همچنین دروسی که در مدرسه کامل آموخته نمی شود با آزمون دادن شناسایی و رفع اشکال می شود و همین باعث پیشرفت او در دروس مدرسه شده است.

 

پشتیبان تحصیلی رونیا جان در منزل چه کسی است؟ من و پدر رونیا جان مشوق او هستیم

 

 پشتیبان شما چه کمکی به شما می کنند؟ پیگیری کارها و آزمون های رونیا و همچنین پیشروی تکالیف رونیا برای هر آزمون 

 

از کدام یک از کارنامه‌های جعبه ابزار کارنامه استفاده می‌کنید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید

ابتدا از کارنامه اصلی استفاده میکنیم که درصد ها و تراز رونیا را ببینیم.بعد از آن هم با تصویر پاسخ برگ سوالاتی که غلط پاسخ داده شده و یا پاسخ داده نشده را میبینیم.برای تحلیل آزمون هم به سراغ کارنامه اشتباهات میرویم و برای تحلیل آزمون در کتاب خودآموزی از آن استفاده می کنیم.فقط چون رونیا هنوز نمی تواند همه سوالات را وارد کند و خسته می شود من هم کمکش می کنم.

 

کدام درس ها نقطه قوت رونیا است؟ روش مطالعه او در این درس ها چگونه است؟

ابتدا علوم بعد فارسی و ریاضی.در درس علوم و فارسی ابتدا در مدرسه خوب مطالب را یاد می گیرد و سپس در منزل ابتدا کتاب های پرتکرار را حل میکند و بعد تست میزند.

 

 چند درصد از زمان را در طول روز به تست زدن اختصاص می دهید؟ تقریبا روزی یک ربع ساعت

 

 ایرادات هر درس را چگونه برطرف می کنید؟ با دیدن  کارنامه سوالات غلط و نزده رونیا مشخص می شود. بعد از آنکه فهمیدیم اشکالات او در کدام مباحث است روی آن تمرکز می کنیم و مدام نقاط ضعف را تکرار و تمرین میکنیم تا کامل برطرف شود.

 

کدام یک از کتاب های کانون را استفاده می کنید؟ تقریبا از همه کتب دوم دبستان استفاده می کنیم که مهم ترین آنها که اصلی تر هستند پر تکرار و سه سطحی است که از روی برنامه راهبردی منابع پیش می رویم.

 

تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ جمعه یا در روزهای بعد از آزمون؟ چون رونیا هنوز توانایی تحلیل آزمون مستقل ندارد عموما تا روزهای بعد ازمون تحلیل آزمون به طول می انجامد

 

آیا در این سال‌ها در آزمون‌های کانون غیبت کرده‌اید؟ خیر دخترم غیبت نداشته است تا الان و در هر شرایطی آزمون را شرکت می کند.

Menu