رتبه‌های زیر10 کنکور1402از کدام منابع کانونی استفاده کرده اند؟

رتبه‌های زیر10 کنکور1402از کدام منابع کانونی استفاده کرده اند؟ نظرات رتبه‌های برتر کنکور 1402 در مورد کتاب‌های کانون- از کدام منابع برای کنکور استفاده کنیم

رتبه‌های زیر10 کنکور1402از کدام منابع کانونی استفاده کرده اند؟


در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان کنکور 1402، رتبه های برتر در  گفتگوهایی که داشتند، به استفاده خود از منابع کانونی اشاره کردند و نظراتشان را پیرامون کتاب ها بیان کردند و تجارب مفیدی که از مطالعه این منابع داشتند را به اشتراک گذاشتند. 

برای مشاهده مصاحبه های صورت گرفته با رتبه های برتر میتوانید به فیلم انتهای همین مطلب مراجعه کنید.


رتبه‌های زیر10 کنکور1402از کدام منابع کانونی استفاده کرده اند؟

 پرهام مصطفوی رتبه 1 کشوری کنکور تجربی:


من از کتاب سه سطحی کانون در درس زیست شناسی استفاده کردم، سطح بندی مناسب این کتاب و تقسیم بندی سوالات به سه دسته از نظر دشواری من رو ترغیب به استفاده از آن کرد.


مسیحا باقری تنها رتبه 2 کشوری کنکور ریاضی:


من از کتاب های سه سطحی هندسه پایه، هندسه 3، ریاضیات گسسته، آمار و احتمال استفاده کردم.

پارسا زره کارگر رتبه 6 منطقه 3 کنکور تجربی:


من از کتاب های سه سطحی در دروس ریاضی، فیزیک، زیست شناسی، شیمی و همچنین کتاب های تابستانه استفاده کردم؛ شما در تابستان نیاز به جمع بندی دروس پایه دارید و برای این کار نیاز به یک کتاب کم حجم با سطح سوالات مناسب دارید که کتاب های تابستانه کانون این ویژگی را دارند.

مبین روان نخجوانی رتبه 1 سهمیه 5 درصد کنکور ریاضی:


من از کتاب آبی برای درس آمار و احتمال و گسسته استفاده می کردم؛ زیرا برای دروسی مثل آمار و احتمال زدن تست های زیاد باعث آشنایی ما با مبحث می شود و جمع بندی این مباحث به تست های متنوعی احتیاج دارد، کتاب آبی گسسته از این نظر که تعداد تست های متنوعی را به شما نشان می دهد اهمیت دارد.

محمد علی یوسفی رتبه 8 منطقه 2 کنکور انسانی:


از جمله بهترین کتاب های کانون از نظر من کتاب های آبی ریاضی، فنون ادبی، فلسفه و منطق هستند و ویژگی بارز این کتاب ها سوالات استاندارد آنها هست.


برای مشاهده مصاحبه ها، که در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان 1402 کانون تهیه شده است، فایل ضمیمه را دانلود کنید. 

همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با کتاب های سه سطحی و آبی کانون و مطالعه فصل های نمونه این کتاب ها، به سایت کانون بوک موجود مراجعه کنید


فایل های ضمیمه

Menu