کاظم قلم چی : تخمین رتبه و انتخاب رشته قبل از نتایج کنکور

شما بر اساس نتایج دانش آموزان پارسال کانون می‌توانید با دقت خوبی محدوده‌ی رتبه خود را در کنکور تشخیص دهید .

کاظم قلم چی : تخمین رتبه و انتخاب رشته قبل از نتایج کنکور

تخمین رتبه و انتخاب رشته قبل از کنکور 

شما بر اساس نتایج دانش آموزان پارسال کانون می توانید با دقت خوبی محدوده ی رتبه خود را در کنکور تشخیص دهید . هم چنین می توانید متوجه شوید دانش آموزانی که پارسال ترازشان مشابه شما( یا کمی بهتر یا بدتر) بود در چه رشته ها و دانشگاه هایی قبول شدند . در بالای هر صفحه ترازهای کانونی را به صورت صد تایی مرتب کرده ایم . برای مثال  اگر شما میانگین ترازتان 5146 است می توانید بازه ی 5100 را مشاهده کنید و اگر فکر می کنید در هفته های باقی مانده با اجرای روش سه روز یک بار و پیوستگی به آزمون ها رشد خواهید کرد می توانید بازه های 5200 و 5300 و 5400 را هم مشاهده کنید . 

یک توضیح : در اطلاعات مربوط به هر رشته ، رتبه ی آخرین فرد کانونی را درج نکرده ایم بلکه چارک پایین قبولی های را نوشته ایم بنابراین یک چهارم قبولی های کانون در هر رشته تراز کمتر داشته اند . تمرکز روی چارک پایین سبب می شود شما نه خیلی خوش بین و نه خیلی بدبین شوید بلکه با واقع بینی محتاطانه انتخاب رشته تان را از هم اکنون آغاز کنید 


دیدن این آمار واقعی که برآیند کار دانش آموزان پارسالی کانون است برای همه آرامش بخش و امیدوار کننده است زیرا وقتی خود را همان گونه که هستید می شناسید آرامش بیشتری خواهید داشت و با انتظارات واقع بینانه در کنکور شرکت می کنید . ضمنا بسیاری از دانش آموزان وقتی این نتایج را می بینند متوجه می شوند که با وضعیت کنونی شان هم می توانند در رشته ها و دانشگاه ی مورد علاقه قبول شوند .


برای مشاهده اطلاعات نتایج دانش آموزان سال گذشته برروی لینک های زیر کلیک کنید :

رشته تجربی

رشته ریاضی

رشته انسانی

رشته هنر

رشته زبان

Menu