روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس زبان

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می‌شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.

روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس زبان

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.  هر فرد با یک مدل منحصر به فرد یاد می‌گیرد و لازم است تا بر ویژگی‌های شخصی‌اش آگاهی داشته باشد.  گاهی تشخیص می دهید که روش های شما در آن درس نیاز به تصحیح و تغییر و تکمیل دارد و یا تشخیص می دهید که با این که زیاد وقت گذاشته اید اما نتیجه ی مطلوب را کسب نکرده اید و روش شما نیاز به تغییر اساسی دارد شما نیز با سر زدن به کلکسیون‌های روش مطالعه می‌توانید بهترین روش مطالعه را که با نیازها و توانایی‌های شما سازگار است انتخاب کنید و در مطالعه از آن روش استفاده کنید.

در قسمت زیر روش های مطالعه موفق قهرمانان پیشرفت کنکور 1400 در درس زبان را مشاهده می کنید.


 درس زبان
ردیفنام و نام خانوادگیرتبه کنکور 1399رتبه کنکور 1400درصد سال 1399درصد سال 1400رشته قبولیمیزان پیشرفتروش مطالعه
1عباس رزاقی اصل44271425150داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روزانه49سال اول من زبان انگلیسی رو یک درصد زدم ولی سال دوم 50 زدم. برای
 زبان در سال اول  وقت نگذاشتم و خوب هم نخواندم و فقط تست زده بودم. ولی امسال با خودم گفتم اگر می خواهی نتیجه بگیری باید خوب بخوانی و همین کار را هم کردم. هم گرامر و هم لغت را خوب خواندم. یعنی اگر برای درس زبان وقت بگذاریم می توانیم نتیجه بگیریم
2محمد مباشری37373272770پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد43برای درس زبان از جعبه لایتنر کانون استفاده می کردم که به من خیلی کمک کرد تا بتوانم دایره واژگان خودرا گسترده کنم و در حل تست های مفهومی درک مطلب به مشکل نخورم. یکی دیگر از برنامه هایم برای درس زبان حل کردن دو درک مطلب به صورت یک شب در میان بود که به افزایش درصد زبان من خیلی کمک کرد
3مبین محمدپور36008413272دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 40درس زبان را توسط استاد عزیزم اقای محرابی می خواندم و در کنار ان لغت ها و گرامر های مربوط به هر درس را روزانه مطالعه می کردم تا بتوانم از این درس درصد خوبی در کنکور کسب کنم.
4محمد جهانگیری572350761.490.7پزشکي روزانه دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه 29.3برای زبان هم سال آخر یک کتاب جامع پیشرفته خریدم و بعد از خواندن لغات و گرامر هر درس تست های آن را کار می کردم. نکته بسیار بسیار مهم که باید در شیوه روش مطالعه زبان به آن اشاره کنم این بود که من همه تست ها را زمان دار کار کردم. سعی می کردم طبق زمان بندی کنکور برای هر سوال در درس های مختلف این زمان بندی را رعایت کنم این موضوع در بهبود سرعت تست زنی خیلی مهم است.
5مهدی ثابتی423916801441پزشكي  روزانه علوم پزشكي همدان27چالشی ترین درس برای من همیشه و در هر دوره ای    انگلیسی بوده و هست. در سال دوم من به طور روزانه برای این درس  وقت می گذاشتم. یک بخش را صبح زود قبل از همه ی دروس و یک بخشی رو قبل خواب. این خیلی مهم است که برای زبان هر روز وقت بگذارید. اگرچه کم. البته سال اول من این طوری نبودم. این کار باعث شد درصد زبان من از 14 درصد در سال اول به 41 درصد در سال دوم برسد که شاید اگر این درصد را سال اول زده بودم قبول بودم.



روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس دینی                        

روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس عربی                        

روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس ادبیات                        

Menu