روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس دینی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می‌شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.

روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس دینی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.  هر فرد با یک مدل منحصر به فرد یاد می‌گیرد و لازم است تا بر ویژگی‌های شخصی‌اش آگاهی داشته باشد.  گاهی تشخیص می دهید که روش های شما در آن درس نیاز به تصحیح و تغییر و تکمیل دارد و یا تشخیص می دهید که با این که زیاد وقت گذاشته اید اما نتیجه ی مطلوب را کسب نکرده اید و روش شما نیاز به تغییر اساسی دارد شما نیز با سر زدن به کلکسیون‌های روش مطالعه می‌توانید بهترین روش مطالعه را که با نیازها و توانایی‌های شما سازگار است انتخاب کنید و در مطالعه از آن روش استفاده کنید.

در قسمت زیر روش های مطالعه موفق قهرمانان پیشرفت کنکور 1400 در درس دینی را مشاهده می کنید.

درس دینی
ردیفنام و نام خانوادگیرتبه کنکور 1399رتبه کنکور 1400درصد سال 1399درصد سال 1400رشته قبولیمیزان پیشرفتروش مطالعه
1محمد جهانگیری57235076488پزشکي روزانه دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه 24برای درس دینی اول کتاب درسی را می خواندم و بعد تست کار می کردم و بعد از تست و تحلیل آن یک کتاب کوچک خلاصه داشتم که باز هم یک بارآن درس را از روی آن مرور می کردم.
2مرتضی علایی نژاد 67188307395پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل22به طور کلی راهکار اصلی و اولیه این درس خواندن دقیق کتاب درسی است. اصلا لازم نیست تست زیاد بزنید تا درصد این درس بالاتر برود. مهم ترین نکته این است که دید عمیق داشته باشید. پس از چند دور مطالعه حالا وقت آن است که از دید ترکیبی وارد این درس شویم. بدین صورت که در ذهن خود از مبحثی به مبحث دیگر می رویم و با کشف ارتباط میان نکات مختلف کتاب درسی، پل های ذهنی ای برای خود می سازیم تا این گونه کار ذهن ما برای ارتباط مطالب مختلف این درس راحت تر شود.
3زینب حیدری فیروز1179684-73اموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان - پردیس فاطمه الزهرا (س) ساری-نقطه قوتم درس دینی بود که ۷۳ درصد زده بودم، پارسال در این درس کم کاری کردم ولی امسال توجه بیشتری به دروس عمومی داشتم البته روش بسیارمهمی که واقعا تاثیرگذار بود این بود که از شب اول عید یعنی ازفروردین یک آزمون عمومی ازکتاب زرد عمومی کانون را تست می زدم و کامل به بودجه بندی اشراف پیدا کرده بودم چرا که بسیاری ازسواالت تکراری بودند.
4مهدی ثابتی42391680-89پزشكي  روزانه علوم پزشكي همدان-دینی نقطه قوت من با درصد 89 در کنکور 1400 بود. در سال دوم کنکور عمده وقت دینی را با کتب درسی می گذراندم و بیشتر تشریحی خوانی می کردم تا تست.  تست هم می زدم اما نسبت به سال قبل کمتر و البته منظم تر. من آیه را از متن جدا نمی دانستم و هردو رو باهم پیوند می دادم و باهم می خواندم. البته یک وقت هایی را هم صرفا برای آیه وقت می گذاشتم که عمده سوالات دینی در کنکور سال های اخیر آیه بود.


روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس عربی                        

روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس ادبیات                        

Menu