کامنت‌های مثبت دانش آموزان در جلسه 3 دی

کلی نمونه سوال حل کنیم مطالب سخت را بیشتر مطالعه کنیم وب

کامنت‌های مثبت دانش آموزان در جلسه 3 دی

زینب معصومی: کلی نمونه سوال حل کنیم مطالب سخت را بیشتر مطالعه کنیم وبیشتر مسئله حل کنیم کمتر روخوانی کنیم که همون روش بازیابی است ونقص هایمان را با حل نمونه سوال برطرف کنیم.


پردیس زمانانی: من موافقم چون همیشه زمان برای مطالعه کم میارم چون همه چیز رو میخونم اما باید مطالب چموش رو بخونم.


نگین یداللهی: من اشتباهاتم برام مهم ترن چون فکر میکنم درست یاد نگرفتم، اما اونهایی که فراموش شده اند با حفظ کردن میتونم جبران کنم.


  شنتیا سلیمانی: کانون قلم چی در ایام امتحانات یک کتاب جمع بندی دهم و یازدهم شامل ۲ آزمون دهم، ۲ آزمون یازدهم و ۲ آزمون ترکیبی از دهم و یازدهم هستش،بنده برای امتحانات ترم اول ۲ آزمون یازدهم رو در این هفته خواهم داد و روش بازیابی ب جای باز خوانی رو ب کار خواهم گرفت هنگامی ک نقاط قوت و چالشی پیدا شد برای نقاط قوت مرور خواهم کرد ک تثبیت بشه و برای نقاط چالشی برنامه ریزی و استفاده از کتاب های پر تکرار و نمونه سوالات تشریحی


ستایش ناظري: در جلسه ی ۲۳ مهر که من شرکت کردم ، خیلی خوب بود و متوجه شدم که به چه روشی باید به سوالات آزمون پاسخ بدهم و اگر اشتباه زدم ، نامید نشوم و علاوه بر آن تازه خوشحال هم بشوم که متوجه شدم آن سوال را اشتباه زدم و تلاش کنم و برای خودم شرط بگذارم که حداقل من برای آزمون بعدی آن سوال را درست و بهتر بزنم و اگر هم که ترازم بالا شد، به خودم افتخار نکنم که من خیلی خوب زدم و مغرور نشوم و اگر هم که ترازم پایین آمد، نباید ناامید بشوم و به خودم بگم که  من ضعیف شدم. 



مریم احمدپور: ما نقشه رو داریم،ولی عمل بهش نمیکنیم.


ریحانه کریمی: یعنی اول تست و سوال کار کنیم بعد بریم سراغ کتاب، اینجوری ایراداتمون رو می فهمیمم کلیک می کنیم رو مشکلاتموم.


محمد بیابانکی: در مقاله آقای قلم چی گفتند اونایی که بیشتر تست میزنن فکر میکنن کمتر بلدن ولی در واقع بیشتر بلدن پس من بیشتر تست میزنم.


محمد طاها آصفی: عادت کردم که آدمی باشم که حتی از پیشرفت های کوچکم خوش حال شم،چون به هرحال نشون میده که در مسیر بودم❤

داخل این آزمون ۴۹ تا رشد تراز داشتم و ۷تا غلط کمتر ...رتبه شهرم هم ۱۹تا بهتر از دفعه قبل شده✌✌

هنوز هم راضی نیستم باید بهتر از اینا باشم،ولی بی مروتیه نبینم تلاش های هر چند کمم رو...

مثلا میدونم باید خونه خیلی تست سنجشی بزنم و آزمون بدم،باید مدیریت زمانو تمرین کنم...

بریم واسه تحلیل آزمون و بعد ترکوندن هفته بعد😄😄😄


زینب قیصریان: دراین مواقع درتایم های اضافه ی که ازامتحانات قبلی دارم وقوی ترهستم وزمان کمتری نیاز دارم تا برای آن امتحان آماده بشم تایم اضافه رو وی امتحاناتی که تایم کمتری دارم وقت بگذارم یاچندروز قبل ازشروع امتحانات برای این امتحان بشم ولی مرورهم داشته باشم.


زهرا: نفس عمیق میکشم و به بقیه ی سوال ها پاسخ میدم و بعد برمیگردم و به آن سوال فکر میکنم.


ملیکا روستایی: اول میگم که فقط برای من سخت نیست و سعی میکنم تا جایی که میتونم به سوالای آسون و اونایی که بلدم جواب بدم.


مریم نکوئی: وقتی میبینم سوالی سخت بود یعنی واسه همه اون سخته و استرس نمی گیرم  سعی میکنم آسون ها رو جواب بدم به خودم میگم نهایتا امتحانمو بد دادم مهم نیست مهم اینه یادم بگیرم و دفعه بعد نمره ام بهتر شه!


آتوسا شمس الدینی: با این دید نگاه میکنم که قرار نیست به همه ی سوالات جواب بدم و تا حد توانم با توجه به سوادم جواب میدم.


کتایون مرشدلو: مطمئن هستم که مباحثو کامل مطالعه کردم و اگر سر امتحان مشکلی پیدا کنم به خودم میگویم که احتمالا جواب آن را یادم رفته و در اکثر مواقع جواب رو به یاد میارم.

 

ستار ملكي: مسوليت پذير باشيم!


ملیکا روستایی: بنظر من شانس وجود نداره هر چی تلاش کنیم نتیجه شو میبینیم!


عاطفه ملکان: بی دقتی هم هست ولی نخوندنم هست!



Menu