برنامه ریزی برای آمادگی آزمون

برنامه ­ریزی در هر کاری می­ تواند منجر به نتایج شگفت­ انگیزی شود و باید گفت این روش حتی کارتان را ساده­‌تر می­ کند.

برنامه ریزی برای آمادگی آزمون

برنامه ­ریزی در هر کاری می­ تواند منجر به نتایج شگفت­ انگیزی شود و باید گفت این روش حتی کارتان را ساده­ تر می­ کند. بدان معنا که اگر شما برنامه درست و منظمی برای درس­ خواندن نداشته باشید اتفاقاً باید زمان بیشتری را بگذارید و این باعث دلسرد شدن شما شود چرا که در عین آن­که وقتتان بیشتر هدر می­ رود فرصت انجام تفریحات ساده و کوچک نیز از شما سلب می­ شود. بنابراین انرژی و انگیزه­ی لازم را برای رسیدن به هدف نخواهید داشت. اگر می­ خواهید کلید کسب رتبه­ ی خوب کنکور را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه درس بخوانیم؟

  • یکی از موارد مهم در کنکور 1401، تست زدن و بررسی جواب­ های آن است. اگر صرفاً تست بزنید انگار ۵۰ درصد مسیر را نادیده گرفته­ اید؛ زیرا بدون مشخص شدن ایرادات، تست­ ها نمی­‌توانند کمک چندانی به شما کنند. بنابراین تحلیل جواب تست را حتماً در برنامه خود بگنجانید. اگر جواب تست­ ها را نمی­ دانید و یا خودتان نمی­ توانید آن را تجزیه و تحلیل کنید نگران نباشید. پلکان این مورد را برای شما فراهم آورده تا ساده، سریع و با دسترسی کامل به تحلیل آزمون­ های خود بپردازید.
  • تست های مهم و سوالاتی که نکات مهم کنکوری دارند و درصد پاسخ گویی پایینی داشته اند توسط اساتید مجرب کانون به عنوان سوالات چالشی پلکان در اختیار شما داوطلبان قرار می­گیرد.بنابراین با مرور و حل تست ها با دام­ های داخل سوالات آشنا می­ شوید که این مورد کمک شایانی به شما می کند.
  • در این آزمون ها شما هر درسی را که مد نظرتان است انتخاب و روی آن کار می­ کنید. سپس سراغ سایر درس ها می­ روید. بدین ترتیب روز به روز طبق برنامه راهبردی خود عمل می کنید و مطالبی که در آن نیاز به تمرین بیشتر دارید را مرور می کنید.
  • پلکان یادگیری سامانه ای است که برنامه ای راهبردی به دانش آموزان ارائه میدهد و با طراحی آزمون های منظم به ارتقای سطح درسی آن ها کمک کرده و این امکان را فراهم می کند تا با مقایسه با سایر رقبا پیشرفت کرده و زمان از دست رفته را جبران کنند. پس حتما با این آزمون آنلاین درسی همراه شوید.

ورود به آزمون آنلاین

Menu