تابستانی رنگارنگ

مداد رنگی‌های خود را بردارید و یک تابستان زیبا را نقاشی کنید. در نقاشی خود، علاوه بر تفریح و سرگرمی هایی که این فصل را زیباتر می‌کنند هدف‌های علمی نیز داشته باشید.

تابستانی رنگارنگ

مداد رنگی های خود را بردارید و یک تابستان زیبا را نقاشی کنید. در نقاشی خود، علاوه بر تفریح و سرگرمی هایی که این فصل را زیباتر می کنند هدف های علمی نیز داشته باشید. 

 کتاب استعداد تحلیلی هوش کلامی و غیرکلامی برای آمادگی آزمون تیزهوشان بسیار مناسب است. البته در خردادماه آزمون‌های اضافه کانون را نیز خواهید داشت که سوالات آنها ذهن  را برای آزمون تیزهوشان آماده تر می نمایند. علاوه بر دانش آموزان ششم، دانش‌آموزان پنجم نیز خوب است که این کتاب‌ها را تمرین کنند. کتاب جالب دیگری که می تواند تابستان دانش آموزان ۸ تا ۱۱ ساله را خوش رنگ کند، کتاب ۵۰ تمرین برای افزایش دقت و تمرکز فرزند شما، است. در تابستان، علاوه بر استراحت و بازی هایی که برای سن شما مناسب است، بهتر است ذهنتان را نیز فعال کنید. ورزش کردن در این فصل بسیار لذت بخش است، در کنار آن باید به فکر ورزش کردن مغز نیز باشید. با این کار می توانید یک تابستان لذت بخش را برای خود طراحی نمایید، به طوری که هم از آن لذت ببرید و هم از زمان خود استفاده لازم را داشته باشید. مهم این است که خوش رنگ ترین تابستان را داشته باشید. وقتی برنامه مناسبی برای تابستان ،در ذهن داشته باشید، به بهترین حالت آن را می گذرانید. 

Menu