ثبت نام کلاس‌های آنلاین در دوران طلایی نوروز 1400

باتوجه به تجربه آموزشی اینجانب در دوران طولانی تدریس دانشگاهی ومدرسه ایی دریافتم، به غیر از عوامل اجتماعی وخانوادگی، تعدادی از مهمترین فاکتور هایی که در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان موثر می‌باشند بدون در

ثبت نام کلاس‌های آنلاین در دوران طلایی نوروز 1400


با ثبت نام در کلاس های آنلاین نوروزی به برنامه ی درسی تان نظم دهید

از همین امروز برای حضور درکلاس های آنلاین برنامه ریزی نمایید.

در کنار پشتکار و سخت کوشی ، بهره بردن از دبیران با تجربه دردوران طلایی نوروز کمک بسیار موثری برای پیشرفت تحصیلی می باشند. 

دوران طلایی نوروز همان گونه که از نامش مشخص است فرصت بسیار خوبی است تا دروس پایه و مطالب نیم سال اولتان ونیمی از درس های نیمسال دوم را مرور وجمع بندی کنید.

کلاس های نوروزی آنلاین واحد آموزشگاه های هماهنگ با برنامه راهبردی کانون با بهره گیری از دبیران و پشتیبان های تراز اول و مورد تایید، بر اساس طرح درس مصوب منطبق بر تابلوی نوروزی برای پایه های ششم، نهم، دهم تا دوازدهم در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی از تاریخ 23 اسفند 1399 آغاز خواهد شد که اهم ویژگی های برنامه های ارایه شده به شرح ذیل است:

ششمی ها

برای داوطلبان سال ششمی با توجه به اهمیت مباحث مربوط به هوش در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، دو دوره ویژه طراحی و ارائه شده است که دانش آموزان با توجه به روز و اساتید،‌می توانند یک دوره را انتخاب می کند و در آن شرکت می کند.

دوره اول 5 تا 12 فروردین ماه (نوبت صبح)

دوره دوم 25 اسفند تا 12 فروردین ماه(نوبت بعداز ظهر) مهم ترین مباحث، شامل هوش ریاضی و منطقی ، هوش کلامی وادبی و هوش تصویری و فضایی را مطالعه می نماید.در کلاس نکات و مباحث پرتکرار آزمون‌های تیزهوشان دو سال اخیر تا حد امکان پوشش داده می‌شود.در این کلاس‌ها سعی شده تمام مباحث با توجه به سرفصل های دو جلد کتاب استعداد تحلیلی کانون فرهنگی آموزش مورد بررسی قرار گیرد.

هشتمی ها و نهمی ها

این گروه از داوطلبین می توانند در دو دوره متفاوت استعداد تحصیلی و تحلیلی شرکت نمایند.

 استعداد تحلیلی از 5 تا 12 (نوبت بعد از ظهر) فروردین ماه برگزار می شود. مهم ترین مباحث، شامل هوش ریاضی و منطقی ، هوش کلامی وادبی و هوش تصویری و فضایی را مطالعه می نماید.در کلاس نکات و مباحث پرتکرار آزمون‌های تیزهوشان دو سال اخیر تا حد امکان پوشش داده می‌شود.در این کلاس‌ها سعی شده تمام مباحث با توجه به سرفصل های دو جلد کتاب استعداد تحلیلی کانون فرهنگی آموزش مورد بررسی قرار گیرد.استعداد تحصیلی در 3 دوره برگزار خواهد شد. 

دوره اول (23تا27اسفند): مهم ترین مباحث مقطع هشتم قابل استفاده برای دانش آموزان سال های هشتم و نهم 

دوره دوم (2 تا 6 فروردین): برای دانش آموزان سال نهم به مرور و جمع بندی مهمترین مباحث نیم سال اول پایه نهم مطابق تابلوی نوروزی می پردازند

دوره سوم (8 تا 12 فروردین): مهمترین و پرتکرار ترین سئوالات مرور وجمع بندی می شود.

کلاس استعداد تحلیلی در یک دوره 6 روزه (4 تا 10 فروردین) برگزار خواهد شد که در این دوره به بررسی سوالات هوش غیر کلامی، هوش ادبی و ریاضی پرداخته خواهد شد



دهم، یازدهم و دوازدهم کلاس های نوروزی داوطلبان 3 گروه ریاضی ، تجربی و انسانی در مقطع متوسطه دوم نیز همانند گروه متوسطه اول در 3 دوره به شرح برگزار خواهد شد:

دوره اول (23تا27اسفند): مهم ترین و پر تکرارترین مطالب سال دهم. در این دوره هر 3 پایه دهم تا دوازدهم می توانند در کلاس شرکت کنند.

دوره دوم (2تا6فروردین): مهم ترین وپر تکرار ترین مباحث کنکور سال یازدهم مرور وجمع بندی می شود در این دوره پایه های یازدهم و دوازدهم شرکت می کنند.

دوره سوم (8تا12فروردین): مهم ترین وپر تکرار ترین مباحث کنکور نیمسال اول دوازدهم مرور وجمع بندی می شود.این دوره ویژه داوطلبان کنکور طراحی شده است ولی داوطلبان مقطع یازدهم هم می توانند در این دوره شرکت کرده و مباحثی پایه دوازدهم را پیش خوانی نمایند.


لازم به توضیح است که تمامی کلاس ها دارای پشتیبان بوده و طرح درس آنها کاملا منطبق به برنامه راهبردی و تابلوی نوروزی می باشد.


دانش آموزان می توانند برای دریافت جزئیات برنامه مربوط به پایه تحصیلی خود و ثبت نام به نمایندگی های کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) در شهر خود مراجعه نمایند یا کد زیر را از طریق موبایل شماره گیری نمایند.


حسین خوش کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کد زیر را با موبایل شماره گیری کنید.















































برای آگاهی از جزئیات برنامه ها فایل های ضمیمه را دانلود کنید.

Menu