پرخاصیت‌ترین گیاه را بشناسید

قارچ گانودرما لوسیدوم مقوی‌ترین محصول کشاورزی و از شگفت انگیزترین گیاهان طبیعت محسوب می‌شود.

پرخاصیت‌ترین گیاه را بشناسید

به گزارش بهداشت نیوز: قارچ گانودرما لوسیدوم مقوی ترین محصول کشاورزی و از شگفت انگیزترین گیاهان طبیعت محسوب می شود.  قارچ گانودرما لوسیدوم  به واسطه داشتن آنتی اکسیدان های بسیار، عامل ترمیم سلول های کبد بوده و آن را بازسازی خواهد کرد. همچنین خاصیت ضد التهابی داشته و مانع از  بین رفتن سلول های کبدی می شود.

یکی از رایج ترین محصولات قارچ گانودرما در ایران، قهوه گانودرما است. قهوه به تنهایی خواص بسیاری برای سلامتی بدن انسان دارد و در ترکیب با قارچ دارویی گانودرما ضمن بهبود طعم، به سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. نوشیدن قهوه به خودی خود می تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات بدخیم و پیشرونده را کم کند. مصرف کنندگان قهوه گانودرما از خواص هر دو ماده ارزشمند قهوه و گانودرما برای پروستات بهره می برند.

با افزایش سن، تولید کلاژن کم می‌شود و پوست روند چروک شدن را طی می‌کند. ما با گانودرما می‌توانیم این روند را به تأخیر بیندازیم و به جوان‌سازی بافت پوستمان کمک کنیم.  وقتی که جریان گردش خون به درستی انجام نشود، رگها بر اثر جمع شدن خون درآنها برجسته می‌شوند؛ قارچ گانودرما لوسیدوم باعث گردش منظم خون در بدن می شود.

منبع :

Menu