با دانلود کتاب مجموعه دروس بر مباحث آزمون5 مهر پنجم مسلط شوید!

در این مقاله با ویژگی‌های کتاب مجموعه دروس به عنوان یک منبع جمع بندی بیشتر آشنا شوید.

با دانلود کتاب مجموعه دروس بر مباحث آزمون5 مهر پنجم مسلط شوید!

دانش آموزان پرتلاش پنجم دبستان، اولین آزمون سال تحصیلی کانون در تاریخ 5 مهر برگزار می شود.

در این آزمون از درس های ریاضی و علوم و فارسی سال چهارم از شما پرسیده می شود. 

اگر از تابستان در آزمون های شرکت می کردید، می توانید در این آزمون پیشرفت خود را نسبت به اولین آزمون تابستان یعنی 7 و 21 تیر ارزیابی کنید و اگر به تازگی به ما ملحق شده اید، از این آزمون به عنوان تعیین سطح استفاده کنید. یعنی میزان تسلط خود را در هر مبحث بسنجید.

در آزمون 5 مهر ما از کل کتاب از شما سوال می پرسیم پس برای آمادگی برای این آزمون نیاز به یک منبع جامع دارید که بتوانید در زمان دو هفته ای خود را کاملا برای آزمون آماده کنید و بر مباحث مسلط شوید.

یکی از کتاب های خوب و پر طرفدار کانون ، کتاب مجموعه دروس است که در سال چهارم از آن استفاده کردید. این کتاب شامل تمام درس های سال چهارم: ریاضی،علوم، فارسی، هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی است. ولی شما برای آزمون 5 مهر فقط 3 درس ریاضی، علوم، فارسی را از این کتاب بخوانید.

پاسخ نامه ی کامل این کتاب برای تسلط مباحث به شما بسیار کمک خواهد کرد.

در این اینجا فصل اول از بخش های ریاضی،علوم، فارسی این کتاب به همراه پاسخ و به صورت رایگان آورده شده است.

و یه موضوع مهم:

دوستان خوبم، در این قسمت کتاب مجمموعه دروس پنجم دبستان نیز دارای درس های اصلی ریاضی، علوم، فارسی، هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی بوده، نقطه قوت کتاب درس نامه کامل و بخش پاسخ نامه آن است.

در ادامه این مطلب فصل اول از بخش های ریاضی،علوم، فارسی این کتاب به همراه پاسخ نیز به صورت رایگان قرار گرفته، کتاب را ملاحظه کنید و برای شروعی پر قدرت در سال جدید از همین امروز این کتاب را تهیه کنید.

Menu