چگونه موهای خود را مانند ابریشم صاف کنیم؟

برای داشتن موهایی صاف و ابریشمی باید از ماسک‌های طبیعی و در دسترس کمک گرفت و از آنها استفاده کرد.

چگونه موهای خود را مانند ابریشم صاف کنیم؟

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای زیبایی و حفظ سلامتی مهم است رعایت نکات مهم سلامت مو است.

سلامت مو از طریق روش‌های نامناسب و مضر متعددی به خطر می‌افتد اما می‌توان به کمک ماسک‌های طبیعی و کمک گرفتن از راه حل‌های مناسب در دسترس موی سر آسیب دیده را ترمیم کرد.

ماسک ضد حرارتی

حرارت دادن مستقیم به موی سر و استفاده مکرر از سشوار و اتوی مو برای مو مضر است برای درمان حرارت دادن مستقیم به موی سر باید از ماسک طبیعی کمک گرفت.

بیشتر بخوانید: خوراکی‌هایی که پوستتان را مثل آینه صاف می‌کند + فرمول طبیعی زیبایی ناخن و مو

برای تهیه این ماسک یک قاشق چایخوری روغن آرگان را با یک قاشق غذاخوری روغن هسته انگور مخلوط کنید، سپس دو قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک فنجان آب را به محلول مورد نظر خود مخلوط کرده و هر بار قبل از استفاده از سشوار و اتوی مو این محلول و ماسک را به موی خود بزنید.

ماسک ابریشمی شدن مو

برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری عسل را با نصف قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و از ساقه تا ریشه مو بزنید استفاده از این ماسک سبب صاف شدن موی سر می‌شود.

جلوگیری از ریزش مو با ماسک شنبلیله

شنبلیله خواص بسیار زیادی دارد و می‌توان به کمک راه حل‌های طبیعی موی سر را درمان کرد. برای از بین بردن ریزش موی سر کافی است تخم شنبلیله را بشویید و آن‌ها را آسیاب کرده تا حالت خمیری به خود بگیرد و بعد از ۴۰ دقیقه موی سر خود را بشویید. استفاده از این ماسک از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند.

منبع :

Menu