تحلیل درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور 98

ر درس درک عمومی ریاضی کنکور 98 با تاکید بر مباحث اصلی که در کتاب‌های نظام جدیدی هنرستان آمده بود (همراه هنر جو) معرفی و بیان شد، سوال‌های کنکور طرح شدند ولی با این

تحلیل درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور 98

تحلیل درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور 98

در درس درک عمومی ریاضی کنکور 98 با تاکید بر مباحث اصلی  که در کتاب های نظام جدیدی هنرستان آمده بود (همراه هنر جو) معرفی و بیان شد، سوال های کنکور طرح شدند ولی با این وجود تغییرات مهم و اساسی در سبک سوالات نسبت به کنکور های 5 سال گذشته در سبک سوالات و نحوه رسیدن به جواب (راه حل ها  و سبک پاسخ دهی) اعمال نشده است.

سطح سوالات درک عمومی ریاضی نسبت به 3 سال گذشته ساده تر بود . کانسپت اصلی سوالات ریاضی کنکور 98 نترسیدن از حل سوالات بود و در اکثر سوالاتی که ظاهر نسبتا دشواری داشتند و یا طولانی و پیچیده به نظر می آمدند مثل سوال های 133و 135و 138 و 139 و 141 تنها با کمی بازی کردن با مسیر حل سوالات به جواب بدست می آمد.

چالشی ترین سوالات درک عمومی ریاضی در کنکور 98 از نظر من سوالات  141 و 148 و 150 هستند.

در سوالات فیزیک کنکور هنر 98 سطح سوالات در حد متوسط و ساده قرار می گیرد این سوالات به طور کلی بر پایه دانش عمومی فیزیک که در دوران مدرسه آموخته می شود طرح شده بود مانند سوالات 156 و 159 .

جمع بندی نهایی من  از سوالات درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور هنر 98 ، به طور کلی مجموعه ای جالب و حل کردنی از انواع سوالات و تیپ های متنوع و مختلف سوالات این درس در سطح ساده و متوسط  بود و مهم ترین اصل در این مجموعه بازی در حل سوالات است.

نسیم رضوانده –رتبه 7 کنکور هنر 96

دانشجوی طراحی صنعتی دانشگاه تهران

Menu