آنچه لازم است برای آزمون 21 دی یازدهم گرافیک بدانید

یازدهم گرافیکی‌های عزیز سلام آزمون پیش رو، 21 دی ماه، اولین آزمون از دو آزمون ویژه‌ی امسال است.

آنچه لازم است برای آزمون 21 دی یازدهم گرافیک بدانید

یازدهم گرافیکی های عزیز سلام

آزمون پیش رو، 21 دی ماه، اولین آزمون از دو آزمون ویژه امسال است. در این آزمون مباحث نیمه دوم نیم سال اول را دوره می کنیم و در آزمون بعدی، تمام مباحث نیم سال اول را مرور خواهیم کرد. بنابراین مباحث این آزمون بار دیگر در آزمون 5 بهمن مورد سوال قرار می گیرند و شما می توانید با برنامه ریزی و استفاده مناسب از فرصت پیش رو آموخته های خود را از نیم سال اول تحصیلی، تثبیت کنید تا با خیال آسوده قدم در راه یادگیری دروس نیمه دوم سال بگذارید.

برای این منظور استفاده از یادداشت برداری های کوتاه و خلاصه نویسی را فراموش نکنید. از آن جا که بهترین زمان برای خلاصه نویسی هرمطلب، هنگام دست یابی به تسلط کامل بر آن مطلب است، اکنون که دارید مباحث گذشته را دوره می کنید می توانید همزمان به خلاصه کردن آن بپردازید و در پایان سال در مقابل حجم زیاد کل کتاب از وجود خلاصه های تان بهره ببرید.

توجه داشته باشید در این آزمون، یک هشتم انتهایی مباحث نیم سال اول برای نخستین بار در برنامه آزمون قرار دارند و تبعاً تعداد سوالات بیشتری را در بودجه بندی آزمون به خود اختصاص می دهند.

آزمون 21 دی تشکیل شده از 60 سوال عمومی با مدت زمان پاسخ گویی 60 دقیقه و 40 سوال اختصاصی با مدت زمان پاسخ گویی 45 دقیقه که در مجموع 100 سوال و 105 دقیقه زمان پاسخ گویی خواهد بود. دقت کنید بین دو درس انتخابی فیزیک و شیمی در برنامه راهبردی و دفترچه آزمون، شما فقط باید به سوالات درس فیزیک پاسخ دهید.

برنامه این آزمون، تعداد سوال و زمان‌بندی پیشنهادی هر درس را در ادامه مشاهده کنید.

دفترچه اختصاصی:

اختصاصی

دفترچه عمومی و پایه: 

با آرزوی موفقیت 

Menu