فریم‌های ماندگار جام جهانی 2018 روسیه (گزارش تصویری)

رقابت‌های جام جهانی روسیه با برگزاری 65 مسابقه و قهرمانی فرانسویها به پایان رسید تا پرونده بیست و یکمین دوره رقابت‌ها بسته شود.

فریم‌های ماندگار جام جهانی 2018 روسیه (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ، جام جهانی روسیه مثل همه دوره های گذشته مملو بود از اشک و لبخند، از هیجان و استرس و از شکست و پیروزی. باز هم مثل همیشه تیم های بزرگی شکست خوردند و تیم‌هایی که کسی از آنها انتظاری نداشت به مراحل بالاتر رسیدند.

ستاره های متعددی حذف شدند و گل های زیادی رد و بدل شد. به هر حال جام بیست و یکم تمام شد و آنچه از آن باقیست تصاویر ماندگار آوردگاه روسیه است، تصاویری که برخی از آنها را در ادامه می بینید:

ناراحتی شدید خامس رودریگوئز مهاجم تیم ملی فوتبال کلمبیا از حذف تیم ملی کشورش پس از شکست مقابل انگلیس در ضربات پنالتی:

دیدار افتتاحیه جام جهانی و تقابل روسیه و عربستان. روسیه باپنج گل عربستان را شکست داد. این یکی از صحنه های به یادماندنی جام است یعنی وقتی دنیس چریشف از میان چهار عربستانی برای گلزنی می گذرد:

خوشحالی وصف ناپذیر بازیکنان تیم ملی فوتبال بلژیک پس از به ثمر رسیدن گل دوم و تساوی بخش مقابل ژاپن در یک هشتم نهایی. آنها ابتدا دو گل عقب افتادند اما در نهایت سه بر دو مسابقه را بردند:

غم بی اندازه تونی کروس پس از شکست عجیب و دو بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی. او در حالی که تیمش از جام جهانی حذف شده از جلوی حلقه شادی و اتحاد کره ای می گذرد:

سرخوشی بازیکنان تیم ملی فوتبال سنگال در تمرینات پیش از دیدار با ژاپن:

غم بی اندازه کاپیتان تیم ملی اسپانیا یعنی اینیستا پس از شکست مقابل روسیه در یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی، او برای همیشه با رده ملی وداع کرد:


منبع :

Menu