دوران جمع‌بندی کنکور هنر

بعد از آزمون 28 اردیبهشت 97 وارد دوران جمع بندی برای کنکور هنر می‌شویم. در برنامه‌ی راهبردی نیز ورود به پروژه‌ی 8 یا پروژه آخر که آزمون‌های جامع، شبیه‌سازی با کنکور خواهی

دوران جمع‌بندی کنکور هنر

دوران جمع بندی کنکور هنر

سلام به داوطلبان و دوستان گروه هنر

بعد از آزمون 28 اردیبهشت 97 وارد دوران جمع بندی برای کنکور هنر می‌شویم. در برنامه‌ی راهبردی نیز ورود به پروژه‌ی 8 یا پروژه آخر که آزمون‌های جامع، شبیه‌سازی با کنکور خواهیم داشت. با توجه به این امر گروه هنر کانون برنامه‌‌ای را برای این دوران تدوین نموده است.

با توجه به تصویر زیر، در جدول برای شما آزمون‌هایی که به عنوان آزمون های جمع بندی مشخص شده است را در بعدازظهر همان روز یا در محیط کانون و یا در منزل امتحان دهید. پیشنهاد ما به شما این است که شرایط آزمون همانند جلسه کنکور باشد. اعم از پوشش و حتی مدادی که با آن امتحان خواهید داد و حتمن از پاسخ‌برگ استفاده کنید.

آزمون‌های کانون را می‌توانید از سایت دریافت نمایید. آزمون‌های سراسری و خارج کشور را نیز در کتاب زرد تخصصی هنر دارید.

پیشنهاداول و اصلی ما برای شما در این دوران کتاب زرد هنر است زیرا به شما کمک می‌کند که با سوال‌های کنکور آشنایی بیشتر پیدا کنید و این‌ها سوال‌هایی هستند که تمام دانش‌آموزان با هر موقعیت تحصیلی که داشتند کنکور داده و می‌توانید با توجه به درصدهای خود نمره‌ی تقریبی خود را در کنکور همان سال بدست آورید( به قسمت تا کنکور 97مراجعه کرده و کارنامه‌ی داوطلبان سال‌های گذشته را مشاهده نمایید)

پیشنهاد دوم استفاده و مرور مجدد از آزمون‌های برنامه‌ای کانون که در یک‌سال گذشته آن‌ها را امتحان داده‌اید، مرور مجدد این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند اگر درسی را فراموش کرده‌اید یا از یادتان رفته که باید مرور شود دوباره بازخوانی کنید. پاسخ‌نامه‌های آزمون‌ها برای شما می‌تواند یک مجموعه‌ی کاربردی از خلاصه درس‌ها باشد. بخصوص که مباحث مربوط به منابع آزاد نیز وجود دارد.( آزمون‌ها خودشان یک کتاب هستند)

شما دو روز و نیم بعد از هر کنکور جمع بندی فرصت دارید که با توجه به کنکوری که داده‌اید درس‌ها را جمع‌بندی و مرور کنید. بهتر آن است که درس‌های ضریب بالا با توجه به رشته‌ی مورد نظرتان در اولویت روز شما قرار گیرند. لطفا درس‌هایی را که نخوانده‌اید یا تا به حال هیچ کاری برای آن‌ها نکرده‌اید را با توجه به برنامه‌ی راهبردی (کمک گرفتن از بودجه‌بندی و مباحث)و با استفاده از کتاب آبیمباحث با بودجه‌بندی بالا را در برنامه‌ی مطالعاتی خود قرار دهید.

در این دوران از مطالب سایت کانون، کانال تلگرام هنر و خلاصه‌هایی که از کتاب‌های مربوط به منابع آزاد هنر مثل دایرةالمعارف هنر برای شما در قسمت جمع بندی کنکور گذاشته می‌شود غافل نشوید.


Menu