چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟

با این روش می‌توانیم وسایل بیش‌تری را در جای کم‌تری بچینیم.

چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟
چطور وسايل سفر را در يک چمدان کوچک جا دهيم؟
 
 
هيتر پول Heather Poole، سرپرست پرواز در لس‌ آنجلس است. حرفه او ايجاب مي‌کند، هفته‌ها دور از خانه در سفر باشد. اين سفر‌هاي طولاني به او آموخته است، چگونه کوله‌بار سفرهاي دور و درازش را ببندد. اين‌ بار هنگام بستن چمدانش براي يک سفر ۱۰ روزه، ما هم با او همراه شديم. او مي‌خواهد در اين چمدان کوچک؛ سه دست لباس‌ رسمي، حوله حمام، سه دست لباس شنا، سه جفت کفش -البته جفت سوم را مي‌پوشد- وسايل بهداشتي و… را جا دهد.نکته يک: لباس‌هاي تا شده جاي بسيار زيادي مي‌گيرند. به جاي اين کار بايد آنها را به‌ صورت فشرده لوله کنيد. لوله کردن لباس‌ها جاي کمتري اشغال کرده و کمتر هم چروک‌ مي‌شوند.
 
  دو: همه لباس‌هاي لوله شده را در کنار چمدان قرار مي‌دهيم.
  بستن چمدان,چمدان بستن
  سه: اول کفش‌ ها را در کنار چمدان جا مي‌دهيم. بعد لباس‌هاي لوله شده را به ترتيب، شلوارها و لباس‌ هاي ظريف‌تر روي کفشها‌ چيده مي‌شوند.
     بستن چمدان,چمدان بستن
  چهار: لباس‌ها بايد مرتب، منظم و فشرده در کنار هم قرار داده شوند.
 بستن چمدان,چمدان بستن
   پنج: وسايل سبک و آنهايي که ضروري و دم دستي هستند بايد در آخرين مرحله و روي همه لباس ها قرار گيرند.
 بستن چمدان,چمدان بستن
   شش: لوازم بهداشتي و آرايشي هم بايد در دسترس باشند مانند: شونه و کيف‌دستي…  حالا چمدان به راحتي بسته خواهد شد. نيازي هم به زور و بازو و عرق جبين ندارد!
  بستن چمدان,چمدان بستن
   بستن چمدان,چمدان بستن
 
  حالا در تصاوير پايين، همين وسايل و همين چمدان به روش سنتي چيده شده است، ببينيد… مي‌توانيد درب ‌آن را ببنديد!؟  حالا اگر سفر شما کوتاه مدت است و نياز زيادي به تعويض لباس و استفاده از ساير وسايل نداريد، اين نکات در بستن چمدان به شما کمک خواهد کرد.نکته اول: اونيفرم و شلوار خود را در کف چمدان طوري قرار دهيد که ابتدا و انتهاي آنها از چمدان بيرون باشد.
 بستن چمدان,چمدان بستن
  نکته دوم: لباس‌هايي که چروک‌شدن‌شان زياد مهم نيست همراه با لوازم بهداشتي در وسط چمدان جا دهيد.
 بستن چمدان,چمدان بستن
 نکته سوم: ابتدا و انتهاي لباس‌هايي که بيرون گذاشته بوديد را با دقت، مرتب و منظم بر روي لباس هاي رويي تا کنيد. تمام شد. سفر خوش.
 بستن چمدان,چمدان بستن
  استفاده از نکات و راه‌کارهاي پيشنهادي بالا در بستن چمدان‌هاي سفري به شما اين امکان را مي‌دهد که راحت، سبک و بدون اتلاف وقت سفر کنيد.
منبع :

مطالب مرتبط

Menu