ثبت دوران طلایی با کتاب طلایی نوروز

با نزدیک شدن به ایام نوروز و آزمونهای سراسری و مدارس خاص اکثر دانش آموزان به این فکر می‌افتند که مباحثی را که تاکنون مطالعه کردند چگونه جمع بندی کنیم ؟

ثبت دوران طلایی با کتاب طلایی نوروز

با نزدیک شدن به ایام نوروز و آزمونهای سراسری و مدارس خاص اکثر دانش آموزان به این فکر می افتند مباحثی را که تاکنون مطالعه کردیم چگونه جمع بندی کنیم ؟ 

چگونه ایراداتمان را رفع کنیم ؟ و چگونه خود را برای ازمونهای جمع بندی کانون  آماده کنیم؟ 

ما در این نوشته سعی در پاسخ  گویی به این سوالات داریم .  

در ایام طلایی نوروز بعد از مطالعه کلی دروسی که قبلا به طور کامل مطالعه کرده اید و بعد از مطالعه دقیق مباحثی که قبلا مطالعه نکرده اید باید تست بزنید به جای اینکه به حجم وسیعی از کتب تست رجوع کنید پیشنهاد می کنیم از کتاب نوروز استفاده کنید چرا که این کتاب تمام مباحث کتاب درسی به خصوص مباحث مهم را شامل می شود.

 بعد از حل این تست ها سراغ تست های  نشانه دار خودتان در کتاب آبی بروید . یکی از ویژگی های مفید کتاب نوروز حجم کم و در عین حال کاربردی بودن آن می باشد . در ایام نوروز که شما با حجم زیادی از مباحث روبه رو هستید و نمیدانید تست زنی را از کجا و کدام مباحث شروع کنید,بهترین راهکار استفاده از کتاب نوروز می باشد چنان چه دانش آموز به صورت مداوم و منظم از این کتاب در دوران طلایی نوروز استفاده کند می تواند در ازمونهای نوروز تراز خوبی کسب کند و جمع بندی کاملی از مباحث داشته باشد .

برای حل کتب نوروز لازم نیست زمان زیادی صرف کنید روزانه سه ساعت و نیم(خصوصا برای کنکوری ها) برای حل سوالات این کتاب وقت بگذارید.

کتاب نوروز دوجلدی و پاسخ / پرسش در دو کتاب مجزا می باشد, شما می بایست اول تست ها را به صورت زمان دار حل کنید و بعد به بررسی تک تک تست ها پرداخته و حال تستی که ایراد دارید را کامل با استفاده از پاسخنامه دقیق آن رفع اشکال کنید.

امید است در پایان نوروز با استفاده از این کتاب به جمع بندی جامع و کاملی از مباحث مطالعه شده خود برسید.  


نویسنده : اعظم لطفی رتبه 212 منطقه 1 دانشجوی رشته حقوق دانشگاه الزهرا و مشاور سایت کتاب کانون 

Menu